Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
griebels schreef:Ok, en volgende week is de sprint?
Er is een misverstand... De een, esperance, zegt dat de sprint volgende week zondag is, en Popke zegt dat die nu zondag is...
Dacht al dat Popke het verkeerd begrepen had...
griebels schreef:Ok, en volgende week is de sprint?
Er is een misverstand... De een, esperance, zegt dat de sprint volgende week zondag is, en Popke zegt dat die nu zondag is...
Dacht al dat Popke het verkeerd begrepen had...
arabian07 schreef:haha je hebt me herkent kimja ik heb al aardig wat informatie opgevangen hier!!
griebels schreef:Daar zal nu wel verandering in komen lijkt me...
Wel raar vind ik het dat hij na zijn 1ste overwinning achteraan eindigde en nu weer gemakkelijk wint...
Zou hij dan gewoon geen zin hebben!?
griebels schreef:Daar zal nu wel verandering in komen lijkt me...
Wel raar vind ik het dat hij na zijn 1ste overwinning achteraan eindigde en nu weer gemakkelijk wint...
Zou hij dan gewoon geen zin hebben!?
griebels schreef:Oh zo... dan snap ik hem nu hihi...
ja dat is wel een verschil. Maar voordat hij voor het eerst won stond hij ook zo licht en deed hij ook niet veel toch!?
kibbeling schreef:weet je het verschil tussen een handicapkoers en een conditiekoers? want dan zou je het denk ik beter snappen....ik vind het een beetje lastig en voor sommige lezers misschien oninterresant om hier uit te leggen. laat anders marg of marjo het verschil aan je uit leggen, dan leer je ook anders naar de koers te kijken.