Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
classic_life schreef:ja ech wel !! volgende keer maar een elastiekje vastbinden aan de stok en mn pols
play_coy schreef:pamela had zwaar gehinderd, en de beugelriem van mariska was afgebroken ofzo, er waren nog een paar hinderingen volgens mij, maja.. de hele dag was een beetje raar..
kimbosman schreef:Waren er zondag amatrices/amateurs of waren het beroeps?
JIDO schreef:ahhhh Flyer
arabian07 schreef:hey,
sorry dat ik hier zomaar binnenval, maar iemand heeft me naar deze site verwezen (en volgens mij heb ik die iemand de hele tijd op de zenuwen gelegen met mijn vragen) en ik ben dus zelf ook helemaal weg van paardenraces, maar ik ken verder niemand die dezelfde passie heeft, dus wil ik mijn geluk hier zoekenen als ik dit zo lees zijn de meesten hier toch al heel dicht bij de sport betrokken. maar ik ben dus totale amateur wat paardenraces betreft, ik weet er wel wat vanaf, maar dus bijna niets. ik hoop dat er hier een paar mensen zijn die me wat verder kunnen helpen (en nog eens mijn excuus voor mijn bijdrage zo tussen jullie gesprekken, maar ik ben nog niet zo goed met mijn computer, dus waar ik het moest plaatsen wist ik niet zo zeker
)