Mando schreef:Het leven is zeker goed in Friesland
Heerlijk toch deze foto's.
Kan mij hier alleen maar bij aansluiten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melzazu schreef:Heerlijk om te zien dat een paard zo gehouden wordt en zulke prestaties levert. Dat kan dus gewoon hè
Melzazu schreef:Heerlijk om te zien dat een paard zo gehouden wordt en zulke prestaties levert. Dat kan dus gewoon hè
janouk schreef:Melzazu schreef:Heerlijk om te zien dat een paard zo gehouden wordt en zulke prestaties levert. Dat kan dus gewoon hè
Ik denk juist dat Madness zo presteert omdat hij zo gehouden wordt
Madness blijft zo lichamelijk en geestelijk gezond. Hij heeft vrienden in de groep waar hij mee kan ravotten en de baas over kan spelen, hij houdt zich zelf fit en de restin de wei. Hij kan lekker banjeren.
Koper schreef:Leuk, dat is nog wel te doen dus wie weet dat ik ga kijkenMaar als jij zelf er niet bent, wie leidt dan de Madnessfans rond?
Ik zie overigens dat er in zijn koers een paard is uitgeloot. Is dat omdat er meer inschrijvingen dan plekken waren?
Koper schreef:Ooooohh, dat filmpje van Madness als jaarlingIk snap je helemaal, Janouk. Hij heeft echt penny-potentie.
Over die sulky's trouwens. Het ziet er zo oncomfortabel uit. Zo met je benen naar voren gestrekt, waarbij ik m'n knieën al voel als ik er naar kijk. En dan zo'n klein zitje waarop je eigenlijk achterover kiepert maar toch rechtop wil zitten.Ik heb veel te weinig core muscles om pikeur te kunnen zijn
En dan zoals Robbin meerdere koersen achter elkaar.
Of valt het allemaal wel mee en ziet het er spartaanser uit dan het is?
janouk schreef:Koper schreef:Rogier ontmoeten zou bijna net zo'n grote eer zijn als Madness himself in het echt zien
Hahaha Rogier meldt dat hij er niet is. Dus helaas die eer moet ook even wachten
Rogier1976 schreef:Nou, voor single, donkerharig en niet onbemiddeld kan ik wel wat omgooien in mijn schema eventueel. Beetje type Sandra Bullock.