griebels schreef:Of bedoelde je Bart de Graaff
is die niet overleden? of heb ik de foute voor me.. hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

esperance schreef:we hebben ook een Bert die veel mensen bart noemt.. delariviere is zijn achter naam.
SaintAissa schreef:Dekoninck zal zijn achternaam zijn....
Hij rijdt bij deze mensen met Schnip Schnap, Badanda en dan nog 2 paarden (maar die hun namen ben ik vergeten :p)kimbosman schreef:Ja dat was het inderdaad! Ik heb enkel een grote, dikke, appelblauwzeegroen-paarsachtige-blauwe plek op mijn been:p Kben blij dat er niets meer was, gelukkig dat ik mijn cap moest opzetten (want normaal doe ik dat nooit omdat mijn beestjes superbraaf zijn ahja:p). Of ik nog durf... daar moet ik toch nog effe van bekomen hoor@ Ramgad: Zo lijkt me een heele belevenis, haha , ik hoop dat je geen pijn hebt ?. Durf je nu nog wel ? Nu ben je voorbereidt toch ?
xx
Maar ik weet het al voor volgende keer dat ik MIJN TEUGELS NIET MEER MAG HERPAKKEN WANT DAT ZE DAN SNELLER GAAN
wist ik toen dus niet dus ik mijn teugels maar korter aan het pakken (en daarvoor moest ik dus een beetje naar voor zitten) dus da paard ging NOG sneller natuurlijk, nu weet ik het
.
??

) was ik me camera vergeten op te laden na het maken van de foto's zaterdag, dus... camera was halverwege leeg vandaag :S:S waardoor ik niet veel foto;s heb kunnen maken. EN door het weer zijn ze er ook niet mooier op geworden :S:S... Ga zo snel mogelijk sparen voor een spiegelreflex-geval ofso..
ikhouvankabi schreef:ik las hier iets over Coco??
wie bezit dat beestje nu, en hoe staat ie ervoor??
ik heb 'm nog deels ingereden toen hij bij margje & marjo stond!
was toen nog een slome
?ofniet

echt een gaaf ding.. esperance schreef:kirsten, mag ik die rijstokje van jou lenen zondag? is echt een gaaf ding..

lijkt mij niet zo n moeilijke keus.

... uhmm dan kijk ik zondag wel even..