sinds eergisteren heb ik mijn Franse draver merrie terug !
ze was al een jaar niet meer onder zadel geweest door geen terug krijgende vertrouwen na 2 jaar ( busongeluk gehad met haar , waarbij we in gracht terrecht gekomen zijn en ik onder haar lag onder water , traktor heeft haar eruit mogen trekken en ze had niks , ik tegenover wel want had men been gebroken).
Heb er gisteren weer opgekropen voorzichtig want ze stond al 1 jaar op wei met vriendjes zonder dat ik er te vaak bij kwam ( 1 keer om de 3 maand) en gisteren zat ik er huilend op want ik voelde weer de band terug komen en het vertrouwen.
Nu ga ik alles weer inhalen en volgend jaar ga ik mijn startkaart aanvragen , eerst deze zomer mijn A & B brevet halen , ook gaat ze in maart helemaal in het nieuw !
ze heeft overigens vroeger gekoerst , 10 jaar geleden maar moest eruit door ongeluk bij training thuis bij haar vorige eigenaars.
Keleven springt heel graag maar ben wat bang met haar talent die ze beschikt , want heel haar bloed komt op zegmaar en ze wordt zo opgewonden dat je haar niet kunt houden