laatste topic van wish voluit wishful victory
[ITP] wish weer een paar maanden verder@ los in de bak
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WendyBZ schreef:Vanochtend om half zes op en om half zeven richting stal gegaan. Spullen ingepakt, Tammy in de trailer en op weg. Onderweg veel regen uiteraard, daar helaas ook nog![]()
Niet te land ingereden en begonnen aan eerste proefje. Aan de goede kant van de bakProefje ging niet vlekkeloos. Keer verkeerd gereden en daardoor wat spanning, waardoor ik vergeet te rijden
Resultaat was 179 punten, dus dat was wel aardig van ze
en Wendy in default-settinghanden laag en voorover hangen. Te druk met mezelf en met proefje en vergeten normaal te zitten.
Beter
Proef twee was in de waterbak ofzoAfgrijselijk, wat een water
Tammy was dus ook niet fijn te rijden, want die houdt niet van water. Kop in de lucht, benen optillen als een tuiger, dus normaal zitten is er ook niet bij
Poging tot aanspringen in galop, maar ik vond het doodeng, in dat water
Leuk dat we allemaal de aandacht erbij hebben![]()
Resultaat 173-6 dus 167, ook weer verkeerd geredenNouja, viel me allemaal nog mee
Toen Tammy even in de paddock gedaan tot de TREC clinic. Met de clinic begonnen met het water. Tammy voelt even hoe koud het is
Waterratje![]()
Toen de af- en opsprong, met elke eerste sprong dus weer een megasprong, maar gelukkig blijven zitten en daarna hele beschaafde sprongetjes gedaan
Daarna laaghangende takken
Hier werd ze al wat onrustig, net na de takken wat bokkesprongen. Ik ben op een gegeven moment ook maar gestopt. Bij de volgende hindernissen, smalle doorgang en labyrinth wel een paar keer gedaan, maar toen ze bij de smalle doorgang ook weer bokkesprongen begon te maken, ben ik gestopt. Drkke dag gehad, ik vond het wel genoeg en Tammy blijkbaar ookTerug naar de paddock, lekker een bak voer en rust gegeven, ze keek ook echt moe uit haar ogen. Nog even op het terrein gehangen en gekletst en eind van de middag naar huis. Tammy was toen alweer aardig opgeknapt
cyclo86 schreef:
Flew schreef:Ik ben het eens met Wendy. Voordat ik een paard zou laten afmaken zou ik zeker willen weten wat er aan de hand is en in zulke gevallen weet je dat niet zonder röntgenfoto's. Stel je beslist om haar af te maken zonder foto's te laten nemen, zou het dan niet altijd aan je blijven knagen van 'wat als?' omdat je niet weet wat er aan de hand is. Mocht ze op de foto's echt stuk blijken te zijn, dan kun je een weloverwogen beslissing nemen.
Liannee_91 schreef:Flew schreef:Ik ben het eens met Wendy. Voordat ik een paard zou laten afmaken zou ik zeker willen weten wat er aan de hand is en in zulke gevallen weet je dat niet zonder röntgenfoto's. Stel je beslist om haar af te maken zonder foto's te laten nemen, zou het dan niet altijd aan je blijven knagen van 'wat als?' omdat je niet weet wat er aan de hand is. Mocht ze op de foto's echt stuk blijken te zijn, dan kun je een weloverwogen beslissing nemen.
Hier ben ik het ook mee eens..
En slacht is misschien toch beter voor een 'geestelijk' gezond paard.
Tegen een spuit willen ze vaak nog vechten en dat lijkt me geen fijn beeld
Hoop dat ik nog lang niet voor deze keuze kom te staan
Flew schreef:Nee dat leer je niet inzien. Je kunt niet aan de buitenkant zien wat er in zo'n been aan de hand is. Ik heb paarden er ook knap ellendig bij zien staan, paarden waar je geen cent meer aan uit zou geven, maar die na grondig onderzoek toch goed opgelapt konden worden.