Leuk artikel zeg! Jammer dat ik er 13 juli weer niet bij kan zijn, had ook graag naar de derby komen kijken. Misschien dat ik nu 27 augustus meer geluk heb.
ik kan helaas ook niet meedoen met evt volgende races. Doe het niet, want ben bang dat die zich over loopt want ik weet hoe druk die zich kan maken dan. Maar ik vond het wel een goed initatief van jullie, echt super dat je het alemaal hebt kunnen regelen
alle ponyrennen zijn na de derby op zondag en de derby is om kwart voor 4, daarbij kan ik alvast mededelen, dat alle rijders verplicht zijn om zichzelf te identificeren, dus mochten er nog mensen zijn ouder dan 19, heb je een probleem,en doe je niet mee, want ik weet dat er een aantal tussen zitten die een stukje ouder zijn,
even voor de duidelijkheid: De ponyrennen zijn dus ná kwart voor 4, en wij moeten weer om 12 uur aanwezig zijn, wat 4 uur wachten betekend? Dat zou dit keer toch beter geregeld worden?
even voor de duidelijkheid iedereen moet voor half 3 aanwezig zijn. de startlijsten staan op startlijsten.nl en er staat een mail met belangrijke info op de site. Ik zelf moet om kwart over 2 rijden.