Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mooie dravers kijken. Bekende mensen ontmoeten beetje drinken en kijken. Heel dagje vol met allemaal dravers en volbloeden 
.
ben erg trots op hem en iedereen mag het weten
. Ik heb nog is ruzie met een vrouw gehad op een concour over zijn afkomst. Ze zag hem en zei "dat is een KWPN er hé" Ik vertelde haar dat het een draver was. Mevrouw was zwaar beledigd "dat ik haar paarden kennis beledigd had, zij draaide al zoveel jaren mee dat zij het toch wel beter wist".
Ik glimlachte naar haar en zei" ik heb een pacour te rijden met mijn kanjer"en stapje daarna de ring in.Toch mooi als je zijn volledige draver stamboom papieren hebt
.Ik zou hem voor geen goud willen ruilen(Ik rij zelf M ruiters eruit met dressuur wel B hoor ,hou niet zo van dressuuren
met "mijn draver".)
Als ik naar draf of rensport kijk op TV, dan heb ik juist zoiets van ''die paarden zullen wel flink wat waard zijn'' Maar daar denkt niet iedereen zo over blijkbaar
.

even wat foto's in me profiel gezet van hem
MIJN KANJER friesiszwart schreef:dit is grote kolder, zelf heb ik niets met dravers maar ieder moet het paard nemen die je het mooist, liefste etc. vind. Het gaat erom dat je plezier beleeft aan je hobby en dat is voor iedereen met een verschillend type paard.

tjitseee schreef:dravers zijn echt niet minder dan andere paarden! mijn draver kan heel veel ; springen, dressuren, buitenritjes, bitloos (binnekort endurance)
.