Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SaintAissa schreef:TNX allemaal, we vertrekken zo.
De koers loopt om iets voor vijf.
Ik hoor wel van je straks monique.
knolliepower schreef:HEB GEWOON DE GRAND NATIONAL GEMIST!!!![]()
ja hoe kan dat nou gebeuren vraag je je dan af he, nou we hebben geen BBC
![]()
mijn mening: er is niets mooier dan de rensport en vooral de steeple chase!!!![]()
kan echt niet tegen die oppervlakkige figuren die de hele tijd 'ooh zielig paardje' lopen te jammeren. vorig jaar bij de Grand national zag je paarden die hun jockey verloren waren gewoon doorspringen, terwijl ze er zo uit konden lopen als ze wouden. dan vraag ik je, Als het zo vreselijk is voor die paarden, als de paarden daar mishandeld worden om over een sprongetje te springen, waarom springen ze dan door?![]()
Had trouwen nog even een vraagje:
Kan iemand mij wat meer vertellen over ponykoersen? en hoe groot je
pony daar voor mag zijn![]()
Red Rum vind ik trouwens helemaal geweldig!! (ach ja, wat verwacht je van een Grand National fan he)
SaintAissa schreef:Andaad liep echt een superkoers.
Geweldig paard zeg.
Dadji miste de start helemaal, hij stond helemaal recht in de startbox en verloor daarmee meteen een aantal lengtes die hij na de start goed moest maken.
Met het warme weer en de 10 kg minder die Nord te dragen had, werd hij nipt de winnaar. Jammer, maar toch een 2e plaats.
classic_life schreef:scheelde niet veel of daji had gewonnen maar het is wel supergaaf dat Nord heeft gewonnen met zijn eigenaresse Paulien! Het was pas haar 4 of 5e koers!!
En onze Andaad was vandaag weer 1e maar dan met de 2500 meter!! en zelf gewonnen met best veel lengte![]()
Super knolletje is het toch ook!
plagom schreef:ik heb geen flauw idee..
Beetje zoeken op internet.
esperance schreef:graag gedaan hoor!!
ik heb ergens gehoort, dat er een misschien een nieuwe renbaan in nl kwam.. weet iemand er meer van???
classic_life schreef:ik heb gehoord dat het gewoon een trainingsbaan wordt....