Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ook wil ze absoluut niet dat ik er op een klein stukje het erf af ga om te kijken hoe hij zich in verkeer gedraagt. Dat wou ze zelf doen. Nouja okee... Ze maakt ook duidelijk dat ze nog een lijst geïnteresseerden heeft en dus geen weken wil onderhandelen. Desondanks wil ik het paard niet vanwege de eigenaar laten staan. Als ik kan zien hoe hij is buiten en dit bevalt mij gaan we keuren en met een beetje geluk staat hij er dan om en nabij 1 juli
alleen wil ik wel echt heel graag springen en weet ik niet of die dat kan. Ik vind haar ook nog wat jong, maar wie weet kan het wel wat zijn! Evelijn schreef:Weet je als ze hem liever aan iemand anders verkoopt dan is daar niks aan te doen. Zou je verzoek nogmaals herhalen dat je graag hem even stapt langs openbare weg en dat als dat niet mogelijk is je zoektocht vervolgen. Jammer maar helaas.
Nog langer op de manege ben ik ook echt niet van plan, ik heb er totaal geen lol meer in zo... ruitje schreef:Koersen maakt niks uit voor de aanleg voor de galop. Blijft een vooroordeel wat ik maar terug zie keren op internet
Dat word dus nu verder zoeken... Heb een leuke ruin gespot, dus misschien dit weekend even daar kijken
en die draver die hier is genoemd lijkt me erg gaaf alleen staat ze wel aan de andere kant van nederland
Al begin ik stiekem een beetje te twijfelen of ik het nog wel wil, of ik over een paar jaar nogsteeds zin heb om elke dag naar het paard te gaan en dus eigenlijk (voor mijn gevoel) niets meer met vriendinnen kan doen etc. Vind dat toch wel een lastig idee nu ik er zo over na denk. Ik had er al eerder over na gedacht maar het dringt nu pas echt tot me door...
guusje_h schreef:PreciesAl begin ik stiekem een beetje te twijfelen of ik het nog wel wil, of ik over een paar jaar nogsteeds zin heb om elke dag naar het paard te gaan en dus eigenlijk (voor mijn gevoel) niets meer met vriendinnen kan doen etc. Vind dat toch wel een lastig idee nu ik er zo over na denk. Ik had er al eerder over na gedacht maar het dringt nu pas echt tot me door...
Ik zie er ontzettend tegenop om naar de manege en mijn bijrijdpaard te gaan. Als ik er eenmaal op zit vind ik het wel weer oké, maar echt plezier heb ik er niet meer in. Er is nog 1 paard waar ik bij ga kijken en als dat niks is ga ik stoppen met zoeken en misschien gewoon even met alles wat met paarden te maken heeft. Ik heb ook geen idee waarom dit nou ineens is en raak er echt ontzettend door gefrustreerd... Het rijden gaat ook gewoon niet goed, dus dat werkt ook niet mee