Nexus schreef:Je nieuwe foto's zijn al een stukje beter, maar nog steeds niet goed genoeg ben ik bang... Kijk eens naar andere advertenties op Marktplaats of Sporthorses van merries met een vergelijkbare leeftijd en opleidingsniveau voor inspiratie!
Overigens - na eens wat uitgebreider gekeken te hebben op MP naar Dravers - is er maar een enkeling die zijn of haar Draver te koop aanbiedt met een goede advertentie met alle benodigde informatie, zonder spelfouten en met behoorlijke foto's. Wat dat betreft zou het hele ras wel wat beter gepresenteerd mogen worden daar!
Veel dravers worden ook verkocht aan beginners en recreatie ruiters. Dus dan heb je al gouw dat er wat minder professionele advertentie's staan.
Maar ik vind sowieso dat het hele ras weleens wat beter gepresenteerd mag worden. En dat de vooroordelen eens de wereld uit moeten.
@TS zorg ook dat in je advertentie staat dat jou draver kan galopperen(ik neem aan dat ze dat kan?) Veel mensen denken namelijk dat dravers dat niet kunnen..