Zijn dravers evengoed geschikt als sportpaard.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:16

Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 19-05-10 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto > link

corina21

Re: Zijn dravers evengoed geschikt als sportpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:17

zo dat is ook een knapperd ziet er goed uit.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:19

Bedankt!
Die van jou is ook gáaf trouwens!

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:30

Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 19-05-10 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto > link

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:35

Draver is TOPSPORT paard! alleen niet voor de dressuur, je vraag die je dan zou moeten stellen is is mijn draver dressuurpaard? ik heb ook een draver en hij kan zeker de L oefeningen allemaal en ook nog wel stukjes M. rijd nog geen wedstrijd. Meneer heeft ook gekoerst dus de galop en gangen zijn iets minder.

over het uiterlijk gesproken! ik kan zo ook genoeg lelijk kwpners bedenken. en mijn draver is vele mooier dan een paar kwpn paarden biij ons op stal.
achtsja in 1 woord ik vind mijn draver fantastisch :hearteyes:

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 09:37

RoyalMemory schreef:
Ik vind het toch jammer dat een 'draverhoofd' gelijk lijkt te staan aan 'lelijke knar'. Ik pik het wel eens meer op, ook buiten dit topic. Meestal van mensen die geen (of niet zoveel) ervaring met dravers hebben.

Klopt! :D En vervolgens wordt bij bijna alle echte dravers gezegd: oh, maar die lijkt helemaal niet op een draver! :?

Op Horse Event hadden we een raadposter met verschillende paarden erop, allemaal dravers, op 2 na ofzo. Nou, echt bijna niemand haalde ze er tussenuit! En de rassen die aan de echte draver werden toegeschreven: Fries, Andalusier, arabier... het was gewoon hilarisch. _O-
Toen ik met Rex nog western reed zei een western trainster die op stal iemand anders kwam lesgeven ook een keer: leuke Quarter heb je. :') Uhm ja, maar niet helemaal.

Overigens vind ik dravers eerlijk gezegd de mooiste paarden die ik ken, ik kan geen mooier ras bedenken. :)

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 10:35

Mijn Draver merrie heeft ook M dressuur gelopen.(bij vorige eigenaar)
Dus dat ze het kunnen is zeker wel waar!
Maar ik denk persoonlijk dat het dan toch ook weer ligt aan je draver zelf..net als elk paard anders is als een ander...je hebt een gewoon recreatie paard die van springen houd en slecht dressuur loopt maar andersom net zo...

ik persoonlijk rijd met mn draver lekker recreatief en veel buiten...kan ze lekker racen....
heb toch het idee dat ze het dan meer naar dr zin heeft dan echt sportgericht rijden...maar zoals ik al zij....elk paard is anders....

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 10:36

Moderatoropmerking:
Enkele off-topic berichten veranderd. Hier graag een nieuw topic voor openen.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 10:46

NienkeNiels schreef:
Meneer heeft ook gekoerst dus de galop en gangen zijn iets minder.

Het woordje "dus" staat i.m.o. verkeerd. Dravers die gekoerst hebben, hebben niet per definitie een slechtere galop of draf :+