Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tobila schreef:Bedankt voor de tips!
Ik heb inmiddels een heel leuk paard gevonden!
Een ontzettend lieve 5 jarige ruin genaamd Lucky Buck (Fr) (Desert Prince (Ire) X Law Society (USA))
Hij staat sinds afgelopen zondag bij mij
Het is nu al echt genieten, wat een fijn karakter!
the_yellow schreef:Tobila schreef:Bedankt voor de tips!
Ik heb inmiddels een heel leuk paard gevonden!
Een ontzettend lieve 5 jarige ruin genaamd Lucky Buck (Fr) (Desert Prince (Ire) X Law Society (USA))
Hij staat sinds afgelopen zondag bij mij
Het is nu al echt genieten, wat een fijn karakter!
gefeliciteerd en nog vele jaren plezier met je paard....
Hanne_SP schreef:Hier mijn paard in alle hoeven white line disease blijkbaar. 1 hoef is al genezen, door behandeling in de kliniek. Andere 3 hoeven hebben het ook...
Unseen schreef:Jee wat een narigheid hier weer met de hoefjes! Die scheur ziet er niet lekker uit, hoe komt het inderdaad dat hij vanaf de bovenkant naar beneden loopt? Zo zie je ze niet vaak..Hanne_SP schreef:Hier mijn paard in alle hoeven white line disease blijkbaar. 1 hoef is al genezen, door behandeling in de kliniek. Andere 3 hoeven hebben het ook...
Wat sneu Hanne!
Ik heb de ijzers eraf gehaald voor de kerst en hij heeft daarna 3 weken stokkreupel gelopen. Toch weet ik dat het wel even goed is om de hoeven weer 'lucht' te geven door de ijzers eraf te halen, maar bij de volgende kapbeurt gaan ze er direct weer onder. Jammer, maar helaas. Liever een blij paard met ijzers dan een zielig paard dat niet wil lopen, zonder ijzers.