Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
classic_life schreef:gewoon een sponsor die de koers naar zijn bedrijf wilt noemen
esperance schreef:Peelman rijd veel in duitsland, en ze kan goed rijden hoor...
ramgad schreef:ik heb een vraagje, ik dacht dat dat hier wel bij zou kunnen, maar ik had gehoord dat je maar vanaf je 16 jaar ofzoiets in koersen mocht meerijden, klopt dat?
ramgad schreef:yessaah:d dan ga ik lekker beginnen oefenen, wil ik wel eens meemaken zo meerijden in een koersje:p mss ooit lukt het me wel eens
ramgad schreef:wel, ik ken mensen die renpaarden hebben en die hebben mij al gevraagd om mee te trainen met de jockey :p maar ik heb dat overlaatst eens geprobeert maar nu vind ik toch dat die beestjes net iets TE snel gaan:p
ramgad schreef:wel, ik ken mensen die renpaarden hebben en die hebben mij al gevraagd om mee te trainen met de jockey :p maar ik heb dat overlaatst eens geprobeert maar nu vind ik toch dat die beestjes net iets TE snel gaan:p
classic_life schreef:welke jockey train je dan mee?
kimbosman schreef:Ik hoop dat het dat maar is:p Ik cross wel regelmatig met mijn pony en muildier, maar echt, dat paarden zooooo snel zijn, had ik echt niet gedachtMisschien moet je gewoon wennen aan de snelheid ?
esperance schreef:euk joh,
misschien kun je eerst mee, als ze rustig canteren enzo. Als je dan meer vertrouwen krijgt kun je miss telkens iets harder gaan..
ramgad schreef:Bart heet hij, maar ik weet zijn achternaam eigenlijk (nog) niet :p tis een klein ventje met kort bruin haar (maar zo zien ze er allemaal uit, toch?:p) Hij traint die mensen hun paarden in Lebbeke, mss weet je daar iets meer mee?
SaintAissa schreef:ramgad schreef:Bart heet hij, maar ik weet zijn achternaam eigenlijk (nog) niet :p tis een klein ventje met kort bruin haar (maar zo zien ze er allemaal uit, toch?:p) Hij traint die mensen hun paarden in Lebbeke, mss weet je daar iets meer mee?
Dekoninck zal zijn achternaam zijn....
Nicolien84 schreef:Ik heb een vraagje, ben bezig met een onderzoek en ik ben op zoek reglementen voor een paarden race. Waar moet de accommodatie aan voldoen, hoeveel wedrstrijden en hoeveel starts moeten er op een dag zijn, om als officiële wedstrijd door te gaan. Ik krijg slecht contact met de NDR, dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen