Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben stilaan ten einde raad... het sleept nu al weken aan

Opzich bevalt het prima, hij zweet niet meer en als hij wel nat geworden is, is hij in zeer korte tijd droog. Hij heeft daarbij veel energie en heeft het ook niet koud in de wei (hij heeft wel een dikke deken om zonder halsstuk).
ze komt ook eigenlijk nooit met haar hoofd door de tralies als er iemand dicht bij staat, alleen als je een afstandje houdt. Eten kan ik haar ook normaal geven op stal, maar ik accepteer ook niet dat ze het uit m'n handen rukt, als je maar duidelijk bent is het ook klaar bij haar. Maar uitproberen doet ze bij iedereen, de heks
In het begin nam ik nog wel eens mensen mee om m'n paard te showen, zeg ik kijk eens wat een leuk paard
komt ze met ontblote tanden en oren naar achteren op die persoon af, vooral als t iemand is die weinig van paarden weet, en ik zweer je ze kan grijnzen
want ze bijt nooit, ze wil gewoon weten of ze het kan maken.
En ze valt wel mee als ik het zo lees, want ik haal haar voer emmer zo weg, als ik dat zou willen. OOk kan ze haar kont toedraaien als je haar stal in gaat, maar dat stelt niets voor, daar loop je gewoon langs. Alleen als ik iets lekkers in mijn handen heb, ben ik haar vriendinnetje
, maar goed als dat alles is
. Haar benen doen het alle vier nog goed, zelfs die twee waar de ijzers nog af zijn, van vorige week zondag
Hij moet op box blijven van DA, dus ik moet stal uitmesten. Want stalbaas zegt dat stalhulpjes schrik hebben van hem.

Hij krijgt ook zeker weer praatjes en lijkt veel minder pijn te hebben. Ik geef hem tot na het weekend nog rust, als hij dan nog niet 100% goed is, gaan de ijzers er onder zodra ik terug kom van vakantie.