Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Koper schreef:Heeft hij eigenlijk van die lange benen? Volgens mij zag ik hem langere passen maken dan sommige andere paarden.
Overigens vermoed ik dat Rogier inmiddels vrede heeft met de "noodgedwongen" hengstenkeuze destijds
maar dat compenseert hij in dapperheid en zijn wil om te winnen.
pien_2010 schreef:Anouk volgens mij wist hij dat hij gewonnen had en dat hij zich weer mocht laten zien aan het publiek. Vandaar zijn gestuiter. De groom had er haar handen vol aan. Energie zat dat natuurlijk ook door de andreline kwam denk ik.
waar je een cijfer krijgt voor halt houden.
! Je ziet hem gewoon 'volwassen' worden, prachtig dat hij die tijd en begeleiding krijgt bij zijn trainer en bij jullie als eigenaar!
gewoon hoepla links erlangs en gaan.
. Ik heb zowel merries als hengsten in de koersen gehad, nooit problemen alhoewel mijn eigen merrie wel nerveuzer was als ze hengstig was, dus probeerden we de inschrijvingen daar op af te stemmen.
en besloot zijn enorm hengstige leidmerrie te bespringen tijdens het opstellen waarbij ik als laatste aankwam zodat ik als eerste weer kon wegrijden. Ik kon goddank nog net op tijd een brul geven zodat mijn vriendin van haar merrie af was. Ik kon er gewoon niks aan houden het was hop erop.
. Jury in een deuk van het lachen. Instructeur en ik vonden het wat minder grappig
Mando schreef:Koper schreef:Hey wachten is nu tot iemand een filmpje van het Landsmót-incident post
Het wat? Heb ik iets gemist.

Ibbel schreef:Landsmót is het EK (Of gewoon 'landenwedstrijd'? In ieder geval een grote internationale wedstrijd) IJslanders.
Is daar een keer een hengst al speed-töltend of rentelgangend op een merrie gedoken, Koper?
Of gediskwalificeerd omdat-ie 5 benen gebruikte bij de tölt?