Werkt dit zo
probeer voor de eerste keer een foto te plaatsen Winterfell voor het eerst weer in de wei, met verbonden been, ze bleef erg rustig het grootste deel van de tijd (dat ene sprintje heb ik niet gezien
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
volgens de dierenarts geneest het het best onder verband, dus ik blijf het nog maar even zo proberen. Daarom ook het hele been verbonden, dan zakt het minder snel en bijkomend voordeel is dat het been mooi slank blijft. Bij jou, petitparis, zit de wond iets hoger, daar zakt bij Fell het verband ook het eerst dus kan me goed voorstellen dat je daar geen verband omheen houdt. Sowieso lastig hoor, maar bij Fell blijft het meestal 3 dagen zitten. En als het zo mooi weer blijft kan ze daarmee een paar uur de wei op gelukkig, is ook beter voor t paard denk ik. Beetje beweging vind ik altijd wel prettig. Maar ze houdt zich super, ben trots op m'n volbloed!

(overdag was niet zo'n probleem, maar 's nachts slaagde ze er geregeld in om in de mest te gaan liggen)
Spannend!
Doet je paard dit ook aan de hand?
De mijne was 2 jaar geleden echt een rótpaard! Die gaf rodeo om je eraf te gooien, je was niet welkom in de stal of paddock. Was hij je beu, beet of stampte hij.

Kan alles aan met hem haha!
. Dan voel je meteen terughoudendheid, of juist versnelling en op de terug weg, alleen maar haast...
. Dan loop je er dus nog naast en is ze haast niet te corrigeren. Zelf met zweep erbij is het moeilijk haar helemaal alleen naar voren te krijgen. Dat is voor mij ook het enige nadeel van mijn paard, dat ze niet alleen wil zijn. Verder is ze fantastisch.....
Ik heb, sinds ik jullie reacties gelezen heb, weer een aantal keer gereden (bak en uitstappen buiten), en hij was echt fantastisch. Misschien zat ik er nu zelf meer ontspannen op, nu ik weer om zijn grapjes kan lachen in plaats van denken dat hij iets mankeert. Hij liep gisteren heerlijk los, ontspannen en was heel werkwillig. Ik had zelf gisteren een beetje griep en had helemaal geen zin in vechten met hem en dat hoefde gelukkig ook niet. Gaf een heerlijk gevoel 
En ik ben op zo'n 'eng' punt wel eens afgestapt om hem aan de hand mee te nemen, maar dan sleurt hij gewoon de teugels uit mijn handen. Ik kan er bij hem dus maar beter gewoon op blijven zitten. Mijn vriend is wel eens meegegaan op de fiets, dat ging inderdaad beter.
Spieratrofie, vast aan rechterkant en daardoor zijn z'n heupen scheef getrokken. Osteo is dinsdag geweest. Dus mag tot dinsdag niet rijden. Daarna een week enkel stappen. Binnen 2 weken mag ik rustig aan weer beginnen met rijden.
Wil zeker weten dat z'n zadel ok is, + ze is ook fysio enzo, dus we kunnen oefeningen meekrijgen. Dus ik ben benieuwd
3 dingen allemaal opeen...