Vanmiddag in de longeerbak/aquatrainer
Gaan met die banaan!

De bak stond blank, gelukkig heb ik zelf HELE goede laarzen, zodat mijn voetjes warm en waterdicht blijven
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Handige deken indd, ik ben ook wel jaloers op haar dunne vachtje. Mijnes mag bijna weer voor de 2e keer geschoren worden...                                                         

wat doe je precies allemaal met je paard?                                                         
 Ben zelf ook heeel blij met haar en trots op haar 
 (de meeste van die filmpjes staan op youtube, maar niet openbaar haha)

Wel heel vervelend dat het zo tegenzit allemaal. Valerie is ook een tijd goed kreupel geweest maar na een hele zomer revalideren is ze weer helemaal terug en zijn we de B echt doorgevlogen. Ik wil ook graag springen maar ben niet zo'n held. 
 Valerie kan het wel.

) 

)

lotte_horses schreef:Amai, ik hoop dat Darco ooit zover geraakt! (Al zou ik al blij zijn als hij 1winstpunt heeft in de B en gewoon op wedstrijd kan)
Zijn dravers in het algemeen goed in springen?

De ene heeft wat meer talent dan de andere. Tammy heeft niet extreem veel talent  
  daar moet ik echt veel mee oefenen.