en als er nog mensen zijn die wel een topic willen openen over hoe zei de ponyrennen vonden met foto's of zo. Zou dat natuurlijk super zijn om nog wat deelnemers te verzamelen.
Bonte
Geplaatst: 30-06-09 23:50
kyrkelover schreef:
en als er nog mensen zijn die wel een topic willen openen over hoe zei de ponyrennen vonden met foto's of zo. Zou dat natuurlijk super zijn om nog wat deelnemers te verzamelen.
hoe meer topics hoe beter hihi dan kunnen ze er niet omheen.
MrTut
Geplaatst: 01-07-09 00:11
Ik heb er ook een hoop ong 50 denk ik als het toppic er is stuur ik ze wel door
Merel
Geplaatst: 01-07-09 10:05
Hoi allemaal,
zo zijdelings lees ik wel wat over het ponyrennen op bokt. Ik vind het een erg leuk initiatief
Weet iemand hoe laat het ponyrennen op 12 juli gepland staat? Wij zijn dan in Duindigt om een show te geven, en ik zou ook wel graag even kijken bij het rennen.
romy_b
Geplaatst: 01-07-09 11:05
kyrkelover schreef:
hoe meer topics hoe beter hihi dan kunnen ze er niet omheen.
Ja inderdaad, maar is het toegestaan om een verzameltopic van foto's te maken?
9 augustus en 6 september. Welke categoriën op welke datum verreden worden weten we nog niet. Ook hoe laat alles is weet ik niet dat weet ik pas de dinsdag van te voren. En nee verzameltopics zijn niet toegestaan, daarom moet je aparte topics maken zoals al eerder aangegeven.
Groenn
Geplaatst: 02-07-09 07:52
hee, die site van de wereld draait door doet het niet bij mij.. welke linkk is het? en wat voor topic moet er worden geopent? x