Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

it_is_me schreef:Ik heb nu bijna een week mijn draver Vlam (Vlambeau Hanover). Een draver van 5 jaar en nu ongveer 4 maanden onder het zadel. Hiervoor heeft hij 25 koersen gelopen, maar omdat hij niet snel genoeg was is hij nu omgeschoold.

it_is_me schreef:Ik heb nu bijna een week mijn draver Vlam (Vlambeau Hanover). Een draver van 5 jaar en nu ongveer 4 maanden onder het zadel. Hiervoor heeft hij 25 koersen gelopen, maar omdat hij niet snel genoeg was is hij nu omgeschoold.
Ik sta op die stal, en was er ook bij toen je kwam kijken, haha. Gaat het goed met hem? Smystique schreef:Van mijn zusje
Try 2 beat me
Mooooooooooi! it_is_me schreef:Ik heb nu bijna een week mijn draver Vlam (Vlambeau Hanover). Een draver van 5 jaar en nu ongveer 4 maanden onder het zadel. Hiervoor heeft hij 25 koersen gelopen, maar omdat hij niet snel genoeg was is hij nu omgeschoold.

Rody01 schreef:Onze school heeft een draver. Hij was een bekend. Grobian, kent iemand hem
Ben nu 33
Ben nu op zoek naar een ander paard! zie mn profiel Marloesx schreef:en hij reed ook normaal, want hij had nog nooit in de koers gelopen.
Wel of niet gekoerst zegt helemaal niks.