Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dabo schreef:veel plezier lovelanga, ga je op vakantie?
Nou ik had vanmorgen mijn L2 debuut! Ben heeeel tevreden, want ik heb toch dik boven die 160 gereden waar ik van uit zou gaan he haha![]()
Ik had 175 en 173. Paar x uit galop gevallen, komt uiteraard door mij zelf, ze ging zo lekker, en op het moment dat ik dan denk ha lekker, plofffff draf.
De bak was ook best wel redelijk slecht, dus die geef ik gedeeltelijk ook de schuld haha
Maar ik ben in elk geval wel heel blij met mijn puntjes!

Dabo schreef:veel plezier lovelanga, ga je op vakantie?
Nou ik had vanmorgen mijn L2 debuut! Ben heeeel tevreden, want ik heb toch dik boven die 160 gereden waar ik van uit zou gaan he haha![]()
Ik had 175 en 173. Paar x uit galop gevallen, komt uiteraard door mij zelf, ze ging zo lekker, en op het moment dat ik dan denk ha lekker, plofffff draf.
De bak was ook best wel redelijk slecht, dus die geef ik gedeeltelijk ook de schuld haha
Maar ik ben in elk geval wel heel blij met mijn puntjes!

). We zullen zien! 
(en hoe lief ze wel niet is
).
) bij mijn schoonouders. Die zijn 22 jaar getrouwd vandaag. Violet lekker in het weitje naar de shetlanders (die ze helemaal niet leuk vindt
Lees: gillen over het draad als ze neuzen, oren in de nek tijdens het langslopen
. Violet ook weer blij, lekker gras eten. (Ze had heus niet al een paar uur weidegang erop zitten hoor
). Daarna teruggelopen.
). En goed op haar inpraten. Ze heeft me niet omver gelopen o.i.d en was superbraaf!

Wat hebben wij het geweldig gehad

Mooie foto, die laatste! 
Gaaf!!