Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyrenfan schreef:@hans; de rest bleef staan, volgens mij bleven er maar 2 ponies staan en dat komt omdat ze die ponies beter moeten trainen, er starten er 5 wel en die versloeg hij met 17 lengtes, maar morgen in krefeld loopt hij weer tegen die 2 ponies die bleven staan. Ik in ieder geval genoten van de erehaag van een paar duizend man die voor ons stonden te klappen.
@Janedieene: ff opmeten en gewoon meedoen al is het maar voor de fun en de ervaring om een keer op een renbaan te hebben gereden
noomie1 schreef:ik wil me eigenlijk helemaal niet bemoeien in deze situatie, maar yvonne moet wel zeggen dat ik deze reactie zwaar triest vind. Je hebt het er over dat je een professionelere reactie had verwacht van een volwassen man, maar volgens mij hoor jij ook volwassen te zijn??!! helaas blijkt het tegendeel uit je reactie..
Ik kan verder nog een opsomming geven aan negatieve punten aan jou maar met mijn 17 jaar ben ik gelukkig volwassener dan jou! Fijne avond
Janedieene schreef:bedankt ponyrenfan,
wij hebben zelf de luxe niet om de paarden op stal te zetten, bij ons staan ze 24/7 buiten met een inloopstal.
Ik zie hier zelf niet erg veel problemen of hinder in.
Verder rijdt ik denk ik 3x per week, alle 3 buiten, dat is 20 minuten draven, 10 minuten rustig galopperen en een sprint van 600 meter (1 a 2 x per week sprint) en verder gewoon stappen.
Door de week zet ik hem nog wel eens 20 minuten aan de longe.
Verder heeft hij beperkt gras, ruwvoer en 1,5 kg muslie/prestatiebrok per dag.
Ik denk dat ik dan eens zou moeten kijken hoe hij reageert op wat meer haver, en dat combineren met wat meer rijden.
Chrissie schreef:Sorry, maar kunnen jullie dit niet via PB of via een andere manier uitvechten wie er gelijk heeft? Lijkt me niet echt aantrekkelijk als er een bokt lid komt die geïnteresseerd is deelname aan de ponyren en deze pagina als eerst leest.
Zijn er al veel inschrijvingen voor de aanstaande pony ren op Duindigt?