ponyrennen Duindigt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:14

Is het al bekend wanneer er weer een ponyren is op een dag dat cat. 2 en 4 op de zelfde dag rijden??

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: ponyrennen Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:20

Heb je meegedaan? Mag ik je wat vragen stellen :o

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:46

:o En weetje dat we de pony van Kim net op de trailer hadden staan toen die mensen van de tv kwamen en de pony er weer van af moest, geen probleem, alleen later wilde Lady niet meet in de trailer |( Bedankt aan de Fam die ons geholpen heeft :(:) gr hans vader yvonne

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 22:02

romy_b schreef:
Is het al bekend wanneer er weer een ponyren is op een dag dat cat. 2 en 4 op de zelfde dag rijden??

Hey Romy nee dit weten we nog niet.
We zijn zelf ook aan het puzelen hoe en wat.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:11

Ies_ schreef:
Ik zie allemaal super gave foto's! Ik zou ze heeeel graag uit willen laten vergroten, maargoed bij Bonte zijn de bestanden te klein en ik weet ook niet of dat mag? En bij Karen staat er een enorme copyright op en naja ik weet natuurlijk ook niet of dat mag xD

Ik heb vandaag een mail gekregen van de proffotograaf, dat ik mijn foto's mag gaan verkopen. *\o/*
Ik heb voor de zekerheid nog even een mail terug gestuurd, dus die wacht ik nog even af.

Mijn foto's kunnen niet vergroot worden zoals ze op internet staan. en dat doe ik niet voor niets. Dan zou ik niets kunnen verdienen. ;) en dat geld vast ook voor Karen.

Nog even afwachten dus en dan kan je ze bij mij bestellen, als het goed is.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 22:13

Wow Bonte wat een super bericht!!!!!!!!!!!!!!
Joehoe kan niej wachten heb ik dadelijk mijn foto in groot formaat!!
Kun je trouwens bij jou de foto's ook in het klein bestellen dus een gewoon formaat?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:26

kyrkelover schreef:
Wow Bonte wat een super bericht!!!!!!!!!!!!!!
Joehoe kan niej wachten heb ik dadelijk mijn foto in groot formaat!!
Kun je trouwens bij jou de foto's ook in het klein bestellen dus een gewoon formaat?

ja hoor, maar even afwachten voordat ik te vroeg juig. :=

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:26

Dat is wel beter! :D want de gene die ze wel mocht verkopen had er heel erg weinig en geen een waar ik op stond!

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:30

kyrkelover schreef:
romy_b schreef:

Hey Romy nee dit weten we nog niet.
We zijn zelf ook aan het puzelen hoe en wat.

Oke, zal wel lastig zijn.
Vond het dood eng maar nu alles goed gegaan is vond ik het super! ;)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 22:32

En zijn er nog mensen die een topic openen met foto's of zo??
Dat is natuurlijk weer wat reclame.

Qazwsxedc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:57

hee yvon, ik sta als 3e bij de kampioenschappen? Maarrr 12 juli kan mijn papa mij brengen dus ik moet wel mee doen. Laatste worden is ook cool :P

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 22:57

ja klopt je was ook 3e kijk maar op youtube.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:14

Marloes3003 schreef:
suikermeisje schreef:
ja en die pony's waren op de terug weg waarschijnlijk minder snel dan in de upcanter, en iedereen MOET hier op een eenvouding trensje, dus dan is het niet met een rukje gedaan op een hete pony..

edit: waarschijnlijk zag je dat losse teugeltje op de race zelf en niet in de upcanter...

Wat doet dat meisje op zo'n vosje dan met een pelham erin?

ten eerste mag dat (geloof ik) helemaal niet, als ik het goed begrepen heb, ik mocht iig niet met mn pessoa bit
en ten tweede zat er een vorkje aan ookwel pelhamriempje genaamd.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:16

Te vroeg gejuigd dus. :(

karen mag het wel, omdat ze alleen van de ponyrennen heeft. Zou ze meer koersen gaan doen, zoals ik, dan mag het dus niet. 8)7

Mijn foto's zijn dus niet te koop en ik geef ook geen grote bestanden. Alleen dus zoals ze op internet staan en dan wel copyright en naam erin laten staan.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 23:23

En als je vraagt om alleen de foto's van de ponyrennen te verkopen en de rest niet??

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:37

kyrkelover schreef:
En als je vraagt om alleen de foto's van de ponyrennen te verkopen en de rest niet??

Dat wil ik dus niet. Dan mag de een wel en de ander niet. Is voor de mensen ook verwarrend.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 23:39

oh ok ja dat kan ook.
Wel echt vervelend voor je zeg, wordt je scheitziekvan.
Want Mr FOTOGRAAF heeft ook vaak geen foto's van mij :'(
Laatst bijgewerkt door kyrkelover op 29-06-09 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:41

Dat heb ik hem dus ook geschreven. Maar ja. Nakoersen en Wagenaar mogen het wel en ik niet. Balen!!!!

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:59

:o Hoi Bonte dus als ik het goed begrijp komt er telkens een mannetje bij je staan, en houd de hand voor de lens als jij foto,s maakt?? Ik heb zelf ook jaren(25) van bepaalde evenementen foto,s gemaakt en had het alleen recht, ik betaalde de overige fotograven, omdat ik niet het hele parkoer in mijn eentje erop kon zetten, met de intrede van de digi heeft bijna iedereen een camera en schieten er op los, en bij sommigge worden ze dan te koop aangeboden voor de maak prijs +admin. en evt verzendkosten, ik moest ook de vereniging betalen en hoopte dan mijn onkosten terug tekrijgen, maar de laatste jaren ging het berg afwaards zoals boven genoemd, volgens mij kan niemand je verbieden om foto,s te maken en ze te verkopen,dat is het risico van het vak volgens mij, wel als je ze op de renbaan gaat verkopen, dan heb je een probleem,maar via je eigen site weet ik het zo net nog niet.IK heb op een bepaalde site ook foto,s gezien van de ponyrennen en dravers die daar te koop werden aangeboden, en hoe zit het met de kortebaan??en andere grasbanen??

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 00:13

kyrkelover schreef:
En zijn er nog mensen die een topic openen met foto's of zo??
Dat is natuurlijk weer wat reclame.

mijn mamsie heeft best wat foto's gemaakt
en ook een kort filmpje van het einde, maar ze kan niet zo goed met der camera overweg :+ want dan gaat ze weer naar de andere kant, maar het is wek een beetje te zien, zet hem nog wel op youtube, maar nu niet meer, bedtijd :p
en mn mamsie is ook op het draversforum reclame aan het maken geloof ik :p zit ze er een beetje over te kletsen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 00:15

Citaat:
Hoi Bonte dus als ik het goed begrijp komt er telkens een mannetje bij je staan, en houd de hand voor de lens als jij foto,s maakt??

Nee, maar in het begin heb ik 2 foto's verkocht en toen kreeg ik meteen van de organisatie te horen, dat ik geen foto's meer mocht maken.
Het is geen openbaar evenement, want je moet entree betalen en dan bepaald de organisatie wie er foto's mag maken. (zo is het mij verteld)

Citaat:
Ik heb zelf ook jaren(25) van bepaalde evenementen foto,s gemaakt en had het alleen recht, ik betaalde de overige fotograven, omdat ik niet het hele parkoer in mijn eentje erop kon zetten, met de intrede van de digi heeft bijna iedereen een camera en schieten er op los, en bij sommigge worden ze dan te koop aangeboden voor de maak prijs +admin. en evt verzendkosten, ik moest ook de vereniging betalen en hoopte dan mijn onkosten terug tekrijgen, maar de laatste jaren ging het berg afwaards zoals boven genoemd, volgens mij kan niemand je verbieden om foto,s te maken en ze te verkopen,dat is het risico van het vak volgens mij, wel als je ze op de renbaan gaat verkopen, dan heb je een probleem,maar via je eigen site weet ik het zo net nog niet.

Ik heb in het begin zelfs aangeboden dat hij ze mag verkopen en het geld ontvangt, maar dat is nu voorbij. Dat wilde hij toen niet en nu doe ik het niet meer, als het te sprake komt.

Citaat:
IK heb op een bepaalde site ook foto,s gezien van de ponyrennen en dravers die daar te koop werden aangeboden, en hoe zit het met de kortebaan??en andere grasbanen??

Welke sites zijn dat dan? Ik weet wel een site van de grasbaan Hattemerbroek en Karen dan.
Kortebaan en grasbaan heeft hij geen contract mee, als ik het goed heb.

Het feit is nu, dat ik veel geld (benzine) en tijd (op de dag zelf en het bewerken) kwijt ben en er niets voor terug krijg, vandaar dat ik ze niet zomaar weg geef.

Mijn foto's mogen wel gebruikt worden voor een topic, alleen moet je ze dan zelf ergens uploaden, want mijn site doet niet aan linken.
alleen niet bewerken en geen paardenspellen. ;)
Laatst bijgewerkt door Bonte op 30-06-09 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 00:16

En die filmpjes op you tube mag dat dan wel ????? :(

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 00:17

MrTut schreef:
En die filmpjes op you tube mag dat dan wel ????? :(

Dat is wat anders he. Hij filmt niet.

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 00:21

Ik spreek je nog wel hierover niet via deze site.

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 00:22

Straks moet iedereen zijn kamera inleveren bij de poort hahaha