Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ies_ schreef:Ik zie allemaal super gave foto's! Ik zou ze heeeel graag uit willen laten vergroten, maargoed bij Bonte zijn de bestanden te klein en ik weet ook niet of dat mag? En bij Karen staat er een enorme copyright op en naja ik weet natuurlijk ook niet of dat mag xD
kyrkelover schreef:romy_b schreef:Is het al bekend wanneer er weer een ponyren is op een dag dat cat. 2 en 4 op de zelfde dag rijden??
Hey Romy nee dit weten we nog niet.
We zijn zelf ook aan het puzelen hoe en wat.
Marloes3003 schreef:suikermeisje schreef:ja en die pony's waren op de terug weg waarschijnlijk minder snel dan in de upcanter, en iedereen MOET hier op een eenvouding trensje, dus dan is het niet met een rukje gedaan op een hete pony..
edit: waarschijnlijk zag je dat losse teugeltje op de race zelf en niet in de upcanter...
Wat doet dat meisje op zo'n vosje dan met een pelham erin?
kyrkelover schreef:En zijn er nog mensen die een topic openen met foto's of zo??
Dat is natuurlijk weer wat reclame.
Citaat:Hoi Bonte dus als ik het goed begrijp komt er telkens een mannetje bij je staan, en houd de hand voor de lens als jij foto,s maakt??
Citaat:Ik heb zelf ook jaren(25) van bepaalde evenementen foto,s gemaakt en had het alleen recht, ik betaalde de overige fotograven, omdat ik niet het hele parkoer in mijn eentje erop kon zetten, met de intrede van de digi heeft bijna iedereen een camera en schieten er op los, en bij sommigge worden ze dan te koop aangeboden voor de maak prijs +admin. en evt verzendkosten, ik moest ook de vereniging betalen en hoopte dan mijn onkosten terug tekrijgen, maar de laatste jaren ging het berg afwaards zoals boven genoemd, volgens mij kan niemand je verbieden om foto,s te maken en ze te verkopen,dat is het risico van het vak volgens mij, wel als je ze op de renbaan gaat verkopen, dan heb je een probleem,maar via je eigen site weet ik het zo net nog niet.
Citaat:IK heb op een bepaalde site ook foto,s gezien van de ponyrennen en dravers die daar te koop werden aangeboden, en hoe zit het met de kortebaan??en andere grasbanen??