@yvonne: Robin Weber niet op Montini, ik denk dat er een einde is gekomen aan deze succesvolle combinatie doordat Robin zelf een succesvolle pony Socks heeft die net zo goed is als Montini. Laatste keer in Krefeld werd er al gemopperd over dat Socks te groot zou zijn.
@Yvonne: Zei toch verleden keer al tegen je dat er een einde was gekomen aan de combinatie Montini - Robin Weber, nadat hij hem in Sonsbeck al niet reed rijd hij hem nu weer niet.
Deelnemersveld woensdag 2 mei a.s.
1 Socks - - 5j W Robin Weber
2 Ashanti - - 7j S Leonie Hundertmark Leonie Hundertmark
3 Millenium - - 13j S Vinzenz Schiergen Laurenz Schiergen
4 Zita - - 6j S Gino Staes
5 Lightfeet - - 12j S Brigitte Buscheinen
6 Montini - - 8j S Laurenz Schiergen X Lanslots
TIP: Socks - Montini - Millenium - Zita
Wij doen helaas niet mee met Kokki omdat ik woensdagochtend moest werken en we het dan niet redden om op tijd in Keulen te zijn. De volgende ren in Krefeld zijn we er weer bij.
Ponyracing NL heeft vandaag een gesprek gehad met Duindigt en we gaan weer ponyrennen organiseren.
De eerste ponyren is bij genoeg deelname en onder voorbehoud dat Duindigt doorgaat op 17 juni 2012. Dit is een ponyren over 500 meter voor nederlandse ponies en nederlandse ruiters. Deelname door ned. jockeys is mogelijk vanaf het jaar dat de jockey 8 jaar is geworden tot het jaar waarin de jockey 18 jaar wordt. Inschrijfgeld 25 euro per pony/deelnemer. Sluitingsdatum om in te schrijven is 9 juni om 18.00 uur. De inschrijvingen moeten volgens de uitschrijving aan ponyracing@hotmail.com of schriftelijk aan Ponyracing Holland p/a Norenburg 97, 2591 AK DEN HAAG, Holland, gestuurd worden. Er worden alleen inschrijvingen geaccepteerd, die volgens de uitschrijving volledig zijn ingevuld en voor de sluitingsdatum zijn binnengekomen. Het inschrijfgeld moet op rekening: 84.23.037 binnen zijn voor de datum van sluiting, met vermelding van naam pony en ruiter. Volgens het reglement zijn pony’s vanaf 128 cm tot een maximale stokmaat van 150 cm (inclusief beslag) met geldig ponypaspoort toegelaten tot de ponyrennen. Maximaal 15 deelnemers. Het is de bedoeling om 4 ponyrennen te organiseren met verschillende afstanden en de deelnemer die de meeste punten in deze 4 ponyrennen verzameld is kampioen ponyrennen duindigt voor 2012. We hopen jullie te zien op 17 juni a.s. Verdere informatie volgt hier, op onze nog te ontwerpen website en op facebook onder PONYRACING NL
Het loopt nog niet echt storm met aanmeldingen voor de ponyren. Waar blijven al die kinderen nou die zo graag ponyrennen willen. Ik hoop dat jullie je snel gaan aanmelden want we hebben wel deelnemers nodig. @Tanika waarom zou je er niet bij zijn dan, deze kans laat je toch niet voorbij gaan
Janedieene
Geplaatst: 12-05-12 21:22
Lijkt mij ook wel leuk om een keertje mee te doen Maar dan moet ik nog heel hard gaan trainen denk ik.. en vervoer gaan regelen, en eens bekijken of mijn paardje uberhaupt wel race-waardig is Hoe hoog ligt het niveau van de race?
Sanne_Pippi
Geplaatst: 13-05-12 10:04
Jammer dat het niet meer voor kleine pony's is. Voorheen was er ook een rubriek t/m 115 cm toch? Komt dat nu helemaal niet meer? Of alleen deze keer niet?
Naomi_unique
Geplaatst: 16-05-12 20:19
Sanne_Pippi schreef:
Jammer dat het niet meer voor kleine pony's is. Voorheen was er ook een rubriek t/m 115 cm toch? Komt dat nu helemaal niet meer? Of alleen deze keer niet?
Zoals hierboven al te lezen is zijn er al amper aanmeldingen voor de huidige uitgeschreven rubriek. Dus eerst maar hopen dat er meer komen wil de ponyren uberhaupt doorgaan..
@ Jane over het algemeen valt het niveau redelijk mee. Er zitten goede pony's bij maar ook veel zonder het oneerbiedig te bedoelen huis tuin en keuken pony's.
@ponyrenfan Ik ga Lightning zo snel mogelijk laten meten want ik wil heel graag meedoen maar ik heb geen andere pony. Dus Lightning moet gewoon 1.50 zijn!
ponyrenfan
Geplaatst: 18-05-12 18:44
Gister heeft onze pony Kokki de ponyren in Baden Baden over 800 meter met 17 lengtes gewonnen. Foto's volgen binnenkort en filmpje ook.
Janedieene
Geplaatst: 18-05-12 21:09
Haha, als ik dat zo hoor houdt sinobe Kokkie echt niet bij
MrTut
Geplaatst: 19-05-12 00:26
jawel hoor kijk maar eens naar het filmpje, een mooie start van kokki en de rest bleef staan, en /of deden raar, toch proficiat erik
@hans; de rest bleef staan, volgens mij bleven er maar 2 ponies staan en dat komt omdat ze die ponies beter moeten trainen, er starten er 5 wel en die versloeg hij met 17 lengtes, maar morgen in krefeld loopt hij weer tegen die 2 ponies die bleven staan. Ik in ieder geval genoten van de erehaag van een paar duizend man die voor ons stonden te klappen. @Janedieene: ff opmeten en gewoon meedoen al is het maar voor de fun en de ervaring om een keer op een renbaan te hebben gereden
ponyrenfan
Geplaatst: 19-05-12 21:35
Kijk en oordeel zelf:
Hierbij het filmpje van Kokki in Baden Baden, de grootste renbaan van Duitsland. Let ook ff op hoeveel hij nog extra loopt.