Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerste keer vaste hindernissen, sprong hij alles! Ook al kan hij dom doen op gewone hindernissen.
Waterbak was de eerste keer echt drama! Maar volgende dag, deed hij het alsof hij het altijd al gedaan had. 

Binnen een paar weken zullen ook eens een privéles vaste hindernissen volgen.
Ik kijk er al naar uit!
Hopelijk beeldmateriaal. 

keona schreef:FNews schreef:Volbloeden zijn vaker wat schraler en nerveuzer dan andere rassen. Zou je wat meer over je volbloed kunnen vertellen?
ik denk ook dat dat komt door de omstandigheden die ze mee maken vaak.veel reizen veel opstal staan alleen maar trainen op de baan

keona schreef:nou dat het bij jullie niet zo gaat vind ik heel mooi.maar ben toch op veel stallen geweest en ook veel gezien en dan word het toch vaak opdeze manier gedaan.en met reizen bedoel ik niet naar de wedstrijden alleen paarden die steeds van trainer wisselen en dan weer naar Dubai gaan en dan weer naar frankrijk moeten enz
*
nu ja bij ons waren er stalruiters die voor hun werk komen trainen. heb dat zelf ook drie maanden gedaan. en als het donker was kreeg ik de uitleg. in't donker springen ze snel niet weg voor dingen in de struiken en ze zien beter dan jij
santos schreef:oooooooh ik begin nu mijn slome ev te begrijpen, denk ik. Zij blijft rusten in afwachting van een koers..
. zodra zij het gevoel heeft dat ze alleen is, is gedraagd ze zich als een volbloed. Ik haalde haar vanmorgen uit het land en ze miste weer eens een ijzer
, toch met de wagen naar les gegaan, maar helaas... meteen weer zeer onregelmatig. Haar dus maar terug op de wagen gezet, terwijl haar maatje door leste........pfffffff. De wagen stond te trillen op zijn grondvesten.. Ze bleeft hieper tot ze samen terug in het land stonden en toen ging de batterij weer in slo stand

Maar zondag heb ik gelukkig dressuurles, we kunnen 't dan aanpakken.
. super natuurlijk. De paarden lopen nu bij ons huis, jeeeeeee. Zaterdag word er een bak aangelegt en van de zomer bouwen we de stallen.