[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sempre

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:08

Jammer! Volgende keer dan maar liever lui de baan in. :D

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:35

Zo maar weer eens rijden. Mp3 speler doe ik maar niet in met die regen :+ Even een kort rondje. Zal proberen de tips te volgen :)
Wil liever grondwerk doen, maar het zandstuk komt pas vrij om 3 uur, dat is te laat. Ga ik morgen naar mijn werk wel even heen.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:45

ok was maar een tip die bij mij wel goed werkt,muziek wat ik graag hoor word ik rustig va succes vandaag met je korte rondje.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:49

sammy1 schreef:
ok was maar een tip die bij mij wel goed werkt,muziek wat ik graag hoor word ik rustig va succes vandaag met je korte rondje.
Ik heb expres voor een rondje gekozen wat goed gaat, dus ik verwacht geen problemen. Maar ik ga wel consequent zijn ;)
Bedankt! Ik ga nu weg :)

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:49

Je kunt ook zelf een liedje zingen! :)* Desnoods in je hoofd, als je niet wil dat andere mensen je raar aankijken. :+ Maar dat kan ook al helpen. :j

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:07

Doe ik ook heel vaak, zingen :) Maar eigenlijk alleen als ik alleen op pad ben met paard :D Als ik stalgenootje mee heb dan zing ik niet, maar dan kletsen we veel :) Ook gezellig, en dat helpt ook.
Ik herken het best van Laura, heb er ook wel wat last van, op de heenweg gaat alles super, op de terugweg zit die spanning gedeeltelijk ook wel tussen mijn oren vrees ik... ;(

Jammer Sammy1, van je wedstrijd! Van die zweep herken ik ook zoooo goed! Hoef mijn merrie ook geen tik te geven, maar ik kietel haar wel regelmatig, om haar net ff wat attenter te maken. :)

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:27

dat was dus mijn bedoeling ook hem even wakker maken nou als ik het filmpje laat zien een en al onrust doordat te hard ging,hij kreeg het niet meer verwerkt,maargoed mijn eigen schuld maar had het wel erg zwaar ermee,aangezien het met ze allebei niet goed ging de bonte is het tegenovergestelde hij is flegmatiek en maakt zich nergens druk over,dus die moet ik alleen maar na voren rijden pff maargoed we gaan gewoon verder.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:59

Jahoor, nieuwe ronde, nieuwe kansen! :) Je hebt er toch weer wat van geleerd.
En 170 punten is toch niet eens ZO slecht hoor! :)

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:13

en bij die jury waar ik bij zat was dat zeer hoog gejureerd want hij is alleen maar voor de kwpners de rest valt buiten de bood,
ik heb inderdaad weer veel geleerd heb me nu wel hulp gezocht bij de bonte zodat ik wat aan dat flegmatiek kan gaan doen,
de draver gaat echt super tijdens de trainingen.
ben je ook nog op wedstrijd geweest dabo?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:25

Nee, ik ga zondag aanstaande weer... mijn L2 debuut maken! :D
Heb er wel zin in. Maar ik ga geen winst rijden hoor haha. Hoop op 170 ;) Daar zou ik in elk geval al heel tevreden mee zijn :j

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:33

ok ben benieuwd vind het zeker knap dat je daar al zit ik ga ook proberen zover mogelijk te komen,zolang mijn vriend het maar aankan.
hoelang heb je erop gedaan als ik vragen mag.heel erg veel succes in ieder geval.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:36

Dankjewel :)
Lang hoor! Ik heb mijn eerste wedstrijd januari 2007 gestart. Ruim 1 jaar over de B gedaan.
Toen in de zomer van 2008 L1 gestart. Ging nog niet zo geweldig. In 2009 maar 2x kunnen starten op het hele jaar, (rugblessure) en in 2010 ook niet veel kunnen starten, dit keer door een trailerongeluk.
Januari dit jaar weer begonnen, en toen ging het ineens hard :D

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:39

ok vind het echt knap.
ik heb nu 3 winst in 7 wedstrijden ofzo waarvan 4 dubbelle proeven waren,
we hebben ook nog een lange weg af te leggen.
het grootste probleem ben ik gewoon mijn paard doet het super,
maar in de ring laat ik teveel aan hem over omdat ik als een stijve plank erop zit.is vaak echt jammer.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:43

Ja, dat is inderdaad wel jammer maar je weet het van jezelf, dus misschien kun je er toch aan werken? Misschien helpt bach rescue jou wel..?
Ik kak ook vaak in in de ring. Dan denk ik pff waar ben ik mee bezig!? Dan moet ik mezelf ff flinkt tot de orde roepen hahaha.
Maar dat is niet echt van de zenuwen... meer luiheid volgens mij :')

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:45

haha ja dat komt me bekend voor.
ik zal dat spul wel eens probere,
ik was laats in voerendaal daar had ik apfelkorn gedronken en daar heb ik in 2 proeven ook twee winst gereden omdat ik veel ontspannender was hihi.

espritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:46

sammy1 schreef:
haha ja dat komt me bekend voor.
ik zal dat spul wel eens probere,
ik was laats in voerendaal daar had ik apfelkorn gedronken en daar heb ik in 2 proeven ook twee winst gereden omdat ik veel ontspannender was hihi.

Nou dan weet je wat je de volgende keer moet doen :D

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:41

@ sammy1, ik zag in je profiel net (supermooie draver heb je trouwens, loopt ook heel netjes!) dat je ergens aan het zwemmen was met je paard. Was dat in de buurt, en zo ja waar? Ziet er wel mooi uit, ik heb vroeger met Rex wel in de Geul gezwommen in Valkenburg, maar daar heb je maar heel even dat het diep genoeg is.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:39

haha sammy volgende x dronken op je paard :P ;)

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:57

Hihi zie het al voor me.dat is in erenstein mischien een keer een meeting doen als het warm is.dat gevoel met zwemmen is echt gaaf.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:46

Snif, ik ga zondag een week met Vanou op kamp, een kamp met buitenrijden... De weersverwachting is echt heelheelheel erg slecht, dat zou wel heel erg balen zijn ;( Zullen we allemaal heel hard duimen dat de wind nog de andere kant op draait?

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:51

Delaja schreef:
Snif, ik ga zondag een week met Vanou op kamp, een kamp met buitenrijden... De weersverwachting is echt heelheelheel erg slecht, dat zou wel heel erg balen zijn ;( Zullen we allemaal heel hard duimen dat de wind nog de andere kant op draait?

Beter dan hitte hitte en nog meer hitte en dazen.....en alle andere gore steekbeesten.
Tegen kou en regen kun je je nog kleden.
Zou snel poncho bestellen en regenuitrijdeken voor paardje en gaan met die banaan :D

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:53

Ik rij wel met regenkleding en heb al een uitrijdeken die ik sowieso voor de zekerheid mee wilde nemen.
Het stomme is, ik heb van de week juist een super fijne vliegenuitrijdeken gekocht maar als het zo blijft heb ik die niet nodig...
Ik vind een beetje regen ook absoluut niet erg maar wat er nu aan komt volgens internet is gewoon niet leuk meer!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:19

lekker vakantie met je paardje is zeker baalen maar dat warme weer hoeft voor mij ook niet.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 23:16

Dat is wel balen Delaja... Ik hou ook niet van buitenrijden in de regen, bah. maar wie weet knapt het nog op.. Evengoed hoop ik dat je veel plezier hebt hoor :)
Ik heb zondag wedstrijd, vind ik ook maar niks in de regen... blegghhh

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 07:16

Het ging gister erg slecht, we waren beiden super gespannen. En dan had je ook nog regen en wind. Toen heeft de staleigenaar mij geholpen en hebben we haar eerst gelongeerd & toen heb ik alsnog het rondje gereden, toen ging het wel goed! Vanavond weer even longeren.