Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije87 schreef:Ja hier nog een met een draver.
Gilvanny heb ik nu 8,5 jaar, weet verder niets van hem helaas. Hij is nu 11, wordt volgend jaar 12.
nobel1 schreef:Ja ikke!
Heb er twee.
Silvester (voorheen Silver Star), een hengst van zeven jaar.
Sil heeft gekoersd.
En Ysbrand Chardon een drie-jarige ruin die nooit gekoersd heeft (via Paxine gekocht!)
Voor foto's, zie profiel.
draverr schreef:Nou helemaal super zeg! Vond het altijd een erg lieve en vooral prachtige hengst
TurnAndBurn schreef:Ik heb ook een draver!
Tis een vosse ruin van 10 jaar. Zijn moeder was één van de dravers waar m'n pa vroeger mee koerste, en zijn vader is de Franse draver 'Robin de la Foret'. Dus als iemand die hengst kende, mag je het gerust laten weten!
Mijn draver heeft nooit koersen gelopen, hij is er ook nooit voor getraind geweest. Hij is bij ons geboren en ik was toen zo'n 9 jaar. Ik heb hem zelf opgeleerd en rij hem nu al 5 jaar western. Ik rij met hem voornamelijk barrel race en ik ga vooral veel wandelen, want dat vindt hij het leukste
Ik heb ook reininglessen met hem genomen, maar dat ging hem niet zo af... Sliding stop lukte na een tijdje wel een beetje, maar wisselen, overstappen,... lukt minder. En barrelrace kan hij gewoon het beste
WendyBZ schreef:Dat heet tölt.
Woodland schreef:Hallo.
Ik heb zelf ook een draver sinds 2 jaar.
Zijn naam is woodland park.
Vader: Valley Victory.
Moeder: Trangle Park.
Ik gebruik woodland als rijpaard, het meeste voor te springen en vele buiten ritte te maken.
Hey is zeer lief en betrouwbaar.
woodland Park is geboren op 11-2-1993 als hengst.
Geboorteplaats is Mystic park.
Hij is in 2001 gefokt in Amerika.
Voor foto`t te bekijken van woodland Park kan je me toevoegen op hyves. Renate conjour uit Stein.
Liefs (K) Renate
Only_Hellen schreef:Volgens de NDR is er maar een.