Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat natuurlijk niet altijd kan en mag haha. Maargoed, hij wilt in ieder geval graag lopen. 

Misschien ook goed voor de jouwe?
misschien zelfs wel 100% haha. Flash is ook gekocht voor recreatie maar ik wil hem wel graag zo recht mogelijk houden, want inderdaad, het is gewoon belangrijk dat hij zijn lijf weet te gebruiken en zijn spieren aan beide kanten zo goed als even lang zijn. Scheelt hem heel veel rugpijn haha.

' niet getoond' 
't is zo heerlijk als je paard echt zijn best voor je doet en wilt werken en je tevreden wilt maken.

Helemaal omdat je zelf veel minder verwacht had! Super hoor, en 175 is gewoon hartstikke goed!!
<-- op de bank
). Ik ben nog niet zo lang actief op bokt dus misschien doe ik het niet altijd goed (laat het dan even weten). Maar, ik heb sinds kort een draver. Ik ben niet perse van plan om met haar wedstrijden te gaan rijden. We rijden heel recreatief maar wel met een doel. Op dit moment oefenen we nog veel tempo wisselingen, zandlopertjes en figuren etc. Ze houdt van hard! Ik probeer het allemaal wel op een ontspannen manier te doen, niet veel gedwongen werk.
) veel lang en laag gereden, sukkel drafje en steeds wat lager zakken in stap en draf, ook veel met de stem gewerkt, hooohoo enz 

. Ik rij ook af en toe balkjes, draf in verlichte zit (op een bepaald tempo, geen lang leve de lol. Ook al wil ze dat maar al te graag). Maar ik probeer het voor ons allebei leuk te houden. Ik heb haar gekocht als recreatie paard. Geen wedstrijden meer voor mij. Maar dat betekent niet dat ik niet wil oefenen haar zo mooi mogelijk te laten lopen.