wie heeft hier allemaal en draver ??????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fioona

Re: wie heeft hier allemaal en draver ??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:18

iemand die het snapt????

moet je voor de grap http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?trotter=84265&breed=warm&lang=swe
die eens kijken

KING LAVEC

Färg Kön Ras Härstamning
Far: SPEEDY CROWN (US)
Mor: TARPORT FRENZY (US)
Morfar: NEVELE PRIDE (US)
Mormor: FRENZY (US)
Mormors far: SPEEDSTER (US)
Ägare: Travtränare Mats Gustafsson AB, Habo
Uppfödare: AB Dica Vinn, Malmö
Avelsindex: 104 0,98

Rekord
Livs 11,5aK 15,4aM 16,3aL

mörkbrun hingst varmblodig travare

Född Regnr
1990-03-26 90-2321

Starter/Placeringar Prissumma
Livs 32 7-10-1 2 758 855 kr
2008 0 0-0-0 0 kr
2007 0 0-0-0 0 kr
2006 0 0-0-0 0 kr
2005 0 0-0-0 0 kr
2004 0 0-0-0 0 kr

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:24

King Lavec, daaronder afstamming, eigenaar en fokker. 32 starts waarvan 7x 1e, 10x 2e, 1x3e. Winsom 2 758 855 kronen. Record 1.11,5, gok op autostart, 1.16,3 met bandenstart en 1.15,4 met monté.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:31

Ik heb al een tijdje mijn draver, maar ze was te jong ingereden. Huilen
Dus heb ik haar gewoon met rust gelaten, kwa rijden dan.
Maar in mei dit jaar word ze 4 en dan ga ik weer opnieuw beginnen met haar te rijden.
Nu gaat ze vaak mee aan de fiets met mijn vriend als ik mijn andere pony rij!
En dat gaat super goed! Voor meer foto's van haar zie mijn profiel. Haha!
Dit is ze dan mijn Savannah alias Wondergirl Knipoog Haar vader is Golden sund en moeder Kathy Park Boko.
Afbeelding
En nog 1 foto met mijn andere paardjes erbij.
Afbeelding

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:10

Mijn eigen kudde! Haha!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:56

Ik vraag me af of iemand mij hier kan helpen.

Ik ben een beetje bezig met de verzameling foto's van mijn paard Orangiste. Ik heb de foto's van Mam's, broer en zussen tot nu toe. (dat was makkelijk want de oude eigenaar van Orie is in het bezit van hen of heeft ze zelf verkocht dus foto's aanwezig)

Zijn vader is Dream With me en is een montekampioen (geweest?) in Frankrijk. Zijn moeder is Hollywood Blues en stamt af van Nevele Pride (blijkbaar een hele goede hengst geweest in de jaren 60?) Ik zou graag foto's willen vinden via internet waar je de foto's kan terug vinden. (heb van paps alleen wat onduidelijke foto's via google)

Uiteraard wil ik de hele stamboom bijelkaar proberen te krijgen op foto maar dan zoek ik dus een soort databank voor.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 21:10

Jeetje jij bent echt goed wendy!
Grappig dat Orie echt als twee druppels water op zijn paps lijkt.

Inmiddels ook de foto van Speedy Somoli gevonden.

Hier kan ik wel wat mee THANX!!!

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:15

Ik heb ook dravers, die nog goed meelopen op de renbaan.
We hebben eentje die op pensioen staat van 20, hij is ons lievelingspaard! (Flywheels, Zweed)
Asiant, Zweed is 15 jaar en loopt héél af en toe nog op de kleine pistes.
Combat & Viking, Allebei Zweed, zijn 9 jaar, moeten zondag hun eerste koers terug lopen (hebben rust gehad)
Reine Des Hauvents, 3 jaar, franse merrie en word deze zomer in frankrijk getest.
Aramis, 4 jaar, Belg, staat op rust wegens blessure.

Dan hebben we nog Quasimentla, te traag voor de test (5 jaar), moet binnen 1 maand veulen.
En nog twee merries die we mogen huren moeten ook veulenen, later uitgerekend.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 12:31

Ik heb momenteel een Draver als bijrijdpaard.
Hij heet Ranger en is een 12 jaar oude ruin. Ranger heeft alleen in training gestaan, maar heeft het nooit tot de echte koersen gehaald, hij was helaas toch niet snel genoeg.
Hij heeft een vervelend verleden achter de rug, waardoor hij nu soms nog wat wantrouwig is. Ik probeer hem nu te leren dat mensen best te vertrouwen zijn & dat ik het goed met hem voor heb. Het lukt aardig, hij is al een stuk rustiger & opener geworden Lachen Hij is heel werklustig & erg voorwaarts.

http://www.mijnalbum.nl/Album=J4LNJVLV

In deze link zijn een paar foto's van Ranger & zijn stalgenootjes te zien (stalgenootjes: een 4 jarige Haflinger merrie & een merrie KWPN x Fries waarvan ik de leeftijd even kwijt ben Clown ). Deze foto's zijn gemaakt toen ik voor de tweede keer bij hem was.

marritpiebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 21:39

heee:D

ik heb ook een draver:D(L) hij heet piebe:d en hij is 13 jaar jong:P hij is nu valk(geschoren) en heeft rechts achter en rechts voor witte sokjes en hij heeft een linker blauw oog daty kom door dat hij een takje in zijn ooog heeft gehad en teon moest hij er aan geopereerd worden:P maar hij is niet blind:D ik rijd met hem dressuur maar hij vind springen ook heel erg leuk:P maar ik zlef vind springen niet echt zo heel erg leuk das dat deot mijn vriendin dei wel is met mij mee gaat deo springt met hem:P
kan jullie draver wel gewoon galoperen?:P

(L)(L) marritpiebe

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:04

Een valkdraver is wel heel apart, dat heb ik nog nooit gezien! Lachen Of bedoel je dat hij nu grijzig is waar hij is geschoren (dan is het niet echt valk)?

Enne... misschien even de term ex-draver uit je profiel schrappen... Tong uitsteken Een draver blijft altijd een draver, ook al koerst hij niet meer, hij verandert niet van ras. Haha!

Yvonnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:19

hee,, ik verzorg een draver!
Uno, 5 (bijna 6) Jaar oud!
echt een schatje alleen met rijden kanteld ze de laatste tijd nogal veel met haar hoofd:(
voor foto kijk in mijn profiel!

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:19

Ik lease een draver hehe. zie profielllll

Noedeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:57

hey allemaal ik heb een draver en echt al dat gelul over dat dravers op de renbaan horen etc kkan t niet meer horen,mijn merrie is net 4 geworden en echt een toptalentje in zowel dresuur als springen en zo trouw en lief,wel vol pit maar heel anders dan de anderen paarden die ik heb gehad en gereden,kdoe haar nooit meer weg!

Noedeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:00

ik bedoelde jullie er niet mee hoor:)maar kdenk dat iedereen dat wel kent dat als ze vragen watvoor paard je hebt en je draver zegt je de gezichten ziet en vaak ook commentaar hoort,ik geef t toe de mijne heeft niet op de renbaan gelopen en lijtk sprekend een kwpner maar ik ben er trots op dat ze een draver is ze is geweldig en samen kunnen we t commentaar wel aan:)
zie fotos van vorige eigenaar op gesloten topic willy nilly(mijn fotos komen nog op me profiel

ellen11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:15

Heb ook een draver een merrie van 20 die af en toe denkt dat ze nog een veulen is

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 23:02

Ik moet zeggen dat ik weinig tot geen negatief commentaar krijg, of ik heb gewoon een te grote plank voor mijn kop. Haha! Ik vertel altijd heel trots en enthousiast over dravers en dat snoert veel mensen misschien meteen de mond. Clown Maar in de endurance worden ze sowieso wel gewaardeerd, steeds meer ook.

Alasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:09

JEEEEEEEEEEJ, sinds dit weekend zijn mijn vriend en ik officieel eigenaar van een prachtige draverruin!!! We hebben zolang gezocht naar het juiste paard en uiteindelijk bleek hij simpelweg bij ons op stal te staan! Ik ben zo blij, ik had nooit gedacht dat een paard zoeken en kopen zo moeilijk kon zijn...

Nog altijd euforisch,
Al

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:15

Ik heb ook net een draver gekocht (zie avatar) Ze is bijna 5 jaar en heeft niet lang voor de wagen gelopen omdat al snel bleek dat ze niet snel genoeg was. Nu wordt ze recreatief gereden, ze moet nog veel leren onder het zadel maar ze is erg leergierig dus dat gaat helemaal goed komen. Ik krijg wel geregeld vragen over haar gangen, of ze niet heel snel is en of ze wel normaal kan galloperen. Ze kan het allemaal en is ook niet te snel, ze is echt een super paard!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 19:49

Ik wil hier weer even vertellen hoe goed dravers ook alweer zijn Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben afgelopen week voor het eerst met Orie het bos in geweest en hij heeft zich als een koelbloedig goed opgevoed paard gedragen!

Zelf langs een druk spoor keek hij niet op of om. Geen stap verkeerd gezet, zelfs niet toen het paard van mijn mede-bosrit-vriendinnetje zich wilde omdraaien om weg te galoperen.

Iedereen was weer eens verbaasd dat een paard waar zoveel "bloed" in zit en nog zo jong is zich zo koelbloedig kan gedragen.

Mijn reactie was: Tja als je een draver eenmaal voor je heb gewonnen gaat hij door het vuur (langs een drukke spoorweg Clown ) voor je. Daarbij zijn ze ook nog eens ontzettend nuchter!!!

Kan niet anders zeggen dan eens een draver altijd een draver!

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 16:37

Oei oei, weer een verslaafde erbij. Haha!

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:19

Delaja schreef:
Ik heb ook net een draver gekocht (zie avatar) Ze is bijna 5 jaar en heeft niet lang voor de wagen gelopen omdat al snel bleek dat ze niet snel genoeg was. Nu wordt ze recreatief gereden, ze moet nog veel leren onder het zadel maar ze is erg leergierig dus dat gaat helemaal goed komen. Ik krijg wel geregeld vragen over haar gangen, of ze niet heel snel is en of ze wel normaal kan galloperen. Ze kan het allemaal en is ook niet te snel, ze is echt een super paard!

haha heb jij vanou gekocht??

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 10:12

ik heb ook een draver. (: Noble Touch genaamd. (jaja, de zelfde als nini_roosje @ bokt )

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:15

Hoi,
Ik heb hier in het begin gereageert, maar ik zoek ook foto's van haar ouders.
Op google kan ik 2 foto's vinden maar ik weet niet welke nou wie is .
Ik zoek een foto van Home Investment en van Gift box.
Heeft iemand daar foto's van ?.
Ik zoek ook foto's dat noelle investment (mijn paard) op de baan loopt.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 11:27

@ Celede : Wat een Prachtige draver in je Profiel. Helemaal mijn type. Kwijl Wat is zijn stokmaat? Hij lijkt namelijk nogal groot op die laatste foto.