check it out
ik en Boyo:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
check it out

WendyBZ schreef:prom schreef:Wat ook heel leuk was is dat iemand op bokt mij pm-de dat zei twin star kende, en hem volgden op koersen en ze had wat foto's van hem voor me
Dat was ik

Lucieluffer schreef:Heey ben ik weer eens
Al bijna een jaar geleden
Iemand die dravers uit draverij Amerika(zo heet het geloof ik) kent? In Een(Drenthe/Groningen)?
Ze hebben een website; http://home.tiscali.nl/janssendevries/ WendyBZ schreef:Lucieluffer schreef:Heey ben ik weer eens
Al bijna een jaar geleden
Iemand die dravers uit draverij Amerika(zo heet het geloof ik) kent? In Een(Drenthe/Groningen)?
Er zat een fokker, fokte met de naam d'Amerique, en er zitten nu nog twee trainers. Jij moet Rosalie hebben denk ikZe hebben een website; http://home.tiscali.nl/janssendevries/
Als ik jou was zou ik even bellen.

vierhoefjes schreef:heeft niemand anders een draver???????????
Een 4-jarige merrie. Ze heeft alleen een zadel op haar rug gehad, dus ik kan haar nog helemaal naar eigen hand zetten.
Mijn draver met mijn Krabbelgalopje heeft al menig kwpner erafgereden met een dressuur wedstrijd. En ik oefen ook zo hard aan de galop en het gaat steeds beter. Ik ben zelfs afgelopen november clubkampioen geworden en dat was ook springen dressuur en een cross. Dus niks mis met m'n paardje. Maarja sommige mensen hebben altijd hun oordeel klaar staan.
Een draver is geen Engels Volbloed. Engels Volbloed is een ras, Draver is een ras. LadyGrace schreef:ik heb ook een hele lief dravertje is een engelse volbloed
Het zijn 2 aparte rassen (al zit in de meeste dravers wel Engels volbloed natuurlijk).
lussiejjj schreef:Jah.. is het ook wel;).. maarjah.. Dat hoor je meer heah bij paarden![]()
Maar het scheelt inderdaad als je familie erbij betrokken is
, ik doe het samen met mijn ouders (2 paarden en het veulen op komst zijn nl. van mijn ouders).
.. Noujah we gaan ons nu helemaal op dravers richten, mijn rijpony is ook bijna verkocht. Dus dat is weer 1 minder
, www.atg.se , en dan bij sok/sportinfo.