Wij nemen voor jou de camera mee!! Heb er zin in. Wordt mijn eerste keer op de renbaan. Ben er nog nooit geweest.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kibbeling schreef:ik heb esperance gecontracteerd als brenger zondag!! he monique!
Jennietje schreef:oke lááng geleden weer
maarja, had ik al ergens geschreven dat ik met mailvriendin ergens naar een renbaan zou gaan? Volgensmij welwas vorig jaar niet doorgegaan en nu willen we het wéér .. (wij bedoelen dat echt bezoekje brengen in de stallen enzo
) wij hadden vorig jaar al 2 iemanden gemaild. iets met nibblestar ofzo? (dat was in belgie, we konden daar dan overnachten en voor een paar dagen daar blijven
) En nog op duindigt ..
alleen het probleem is dat we dus de sites niet meer weten .. als iemand nog wat weet .. zou het erg leuk zijn als je dat even vertelde
kibbeling schreef:Jennietje schreef:oke lááng geleden weer
maarja, had ik al ergens geschreven dat ik met mailvriendin ergens naar een renbaan zou gaan? Volgensmij welwas vorig jaar niet doorgegaan en nu willen we het wéér .. (wij bedoelen dat echt bezoekje brengen in de stallen enzo
) wij hadden vorig jaar al 2 iemanden gemaild. iets met nibblestar ofzo? (dat was in belgie, we konden daar dan overnachten en voor een paar dagen daar blijven
) En nog op duindigt ..
alleen het probleem is dat we dus de sites niet meer weten .. als iemand nog wat weet .. zou het erg leuk zijn als je dat even vertelde
www.nibblestarstables.com
play_coy schreef:ben benieuwd naar de 3-jarigen koers, wij hebben top secret en rapich lopen..
esperance schreef:play_coy schreef:ben benieuwd naar de 3-jarigen koers, wij hebben top secret en rapich lopen..
ja daar ben ik ook benieuwd naar