Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sempre schreef:Met mijn vorige Draver reed ik met een touwtje en een halster door het bos. Halstertouw gewoon los aan 1 kant, en zo kon ik ook over boomstammetjes springen enzo. Ze voelde me gewoon aan, deed nooit een stap verkeerd.
Met Valerie doe ik dat maar niet.Die gooit ook veel te hoog op om uit te zitten zonder zadel.
Ik zal even respecteren sammy1
espritje schreef:@Sammy1: succes morgen met de wedstrijd!
Zonder zadel heb ik nog niet gedaan met spriet, ben bang dat ik er zo naast lig![]()
Wij hebben gistermiddag weer les gehad en even flink geoefend op het proefje voor zondag!
Zondag worden er geen punten gegeven, maar het is voor ons een mooie oefening want 3 weken later starten we officieel.
Spriet liep heerlijk relaxt in de les en mijn instructrice ( die ook KNHS jurylid is) zou ons ongeveer 170 punten geven.
Als ik die punten over 3 weken ook zou krijgen, spring ik een gat in de lucht, want het is voor ons beide de eerste keer dat we gaan starten!
Daarom is aankomende zondag de perfecte test, vreemd terrein, allemaal mensen op stoeltjes die dan ook nog aan het eind van de proef gaan klappen
Liannee_91 schreef:@Delaja : Bedankt dat je vertrouwen in me hebt![]()
Eindelijk keek mijn lieve paardje eens leuk op de foto, hij is niet echt fotogeniek, of beter gezegd totaal niet! maar nu zag hij iets leuks in de verte dus pakte snel mijn telefoonwil deze graag even laten zien
Sorry dat het in linkje staat maar snap er niks van
Edit: na even aankloten is het toch gelukt![]()