Niks mis met een draver die dresuur matig gereden word, deze kerel heeft officeel L2 nivo gelopen met winst...
En werd getraind voor de M1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nina_rex schreef:Misschien nog even een opsteker voor alle draver-dressuur-gekken: op de Olympische Spelen was de 6e plaats bij de dressuur voor een Orlovdraver (een Russisch draverras)!
rijd ik haar ook dressuurmatig.
_ ze valt dan helemaal naar binenn en krijgt hem niet meer mooi) hebben meer mensne dit gehad met hun draver en hoe opgelost??? 
Nina_rex schreef:Misschien nog even een opsteker voor alle draver-dressuur-gekken: op de Olympische Spelen was de 6e plaats bij de dressuur voor een Orlovdraver (een Russisch draverras)!

nja voor alsnog b+9.Marius word er helemaal gek van.Hij is helemaal klaar voor het L,de B is gewoon géén uitdaging meer voor hem.hij heeft die overstap gewoon nodig,aangezien hij graag werkt en dingen doet waar hij moeite voor moet doen en moet opletten.hij leert supergraag,en beheerst al zóveel.mjaa iniedergeval niet met lege handen,maar met een trots gevoel op mijn pony en een mooie beker naar huis.
.
. De galop gaat héél erg hard en aangezien de bak niet zo heel goed is doen we dat niet vaak omdat ik liever niet onderuit ga samen met haar.