emigratie van amatrice's en verzorgsters duindigt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

play_coy

Re: emigratie van amatrice's en verzorgsters duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 13:18

nee ze is nog steeds daarm, maar heeft een aanbod gekregen om als leerling te beginnen voor een andere trainer.
Ze heeft nu alleen niet de goede visa, en het is niet te regelen vanuit daar.
dus komt ze in de zomer, of naja september geloof ik. terug voor de visa, en dan weer terug.

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 19:17

ow serieus.. dat is behoorlijk vervelend lijkt mij.. maar aan de andere kant. je kan nu wel weer iedereen thuis even zien. + de paardjes toch Knipoog

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 19:57

denk niet dat ze speciaal voor de paarden terug komt Knipoog

JIDO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 21:05

nee ik denk dat ze daar heeeel veeeel nieuwe liefdes heeft ontmoet, paarden dan he Haha!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:22

oh jha dat was me even ontgaan logisch want ik lees natuurlijk alleen de dingen in dit topic.
Maar mocht ze bij die andere trainer dan niet gaan rijden of wat of is dit gewoon een betere.
Na jha zal heus wel niet voor niks zijn.
Ik ben ondertussen aan het wachten op een telefoontje van meneer milders.
En hoop dat het allemaal geregeld kan worden.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:57

ik hoop het ook! pfff.. ik ben jaloers!! ik heb geen vakantie gehad met kerst!! gewoon school, school school.. maaarr hier is het dan wel 15 graden ofzo Tong uitsteken

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 20:05

nou hie rnog steeds geen telefoontje hoor.
Eigenlijk best gek maar daar wordt je toch zenuwachtig door.
Ennuh play_coy hoe gaat het daar op school eik??
Want is waarschijnlijk toch alles in het engels en zo.

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 23:13

JIDO schreef:
nee ik denk dat ze daar heeeel veeeel nieuwe liefdes heeft ontmoet, paarden dan he Haha!

haha meen je dat nou Tong uitsteken

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 07:37

deamn f****g hell !! heb nog nooit zo'n hete kerst gehad!! 41C!!! Dacht dat ik bijna dood ging als ik geen airco had in mn hut... Heb gezellig kersdt gevierd bij de ouders van mn trainer, super gezellige mensen (gelukkig Tong uitsteken ) met nieuw jaarsdag gaan we naar perth, dan is de Perth Cup, dat houd in eens groot feest Haha!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 08:04

classic_life schreef:
deamn f****g hell !! heb nog nooit zo'n hete kerst gehad!! 41C!!! Dacht dat ik bijna dood ging als ik geen airco had in mn hut... Heb gezellig kersdt gevierd bij de ouders van mn trainer, super gezellige mensen (gelukkig Tong uitsteken ) met nieuw jaarsdag gaan we naar perth, dan is de Perth Cup, dat houd in eens groot feest Haha!

nou ben blij jij zit daar lekker in dat warme australie met je bikini aan het strand.
En lekker renpaardjes trainen.
Hierzo hebben we op het moment niks. Ja vakantie maar we kunnen amper rijden want de zooi is bijvoorbeeld bevroren.
Verder kom ik niet meer buiten zonder dikke jas en als het ook maar iets kouder is handschoenen.
En natuurlijk niet te vergeten als het goed is krijgen we binnekort weer de specialiteit van Nederland REGEN.
Ik vond het heerlijk in Turkije toen het zo lekker warm was. (40) graden

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 12:21

classic_life schreef:

pffff.. 41 grade, dat is niet niks Tong uitsteken
gun ons ook wat Clown
haha...

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:09

hahaa, bij mij ideal temperature Knipoog gister 21 graden, niet te koud en niet te warm, heerlijk zonnetje erbij en lekker paardrijden, naja lekker? gister stond ik met n jaarling of naja, bijna 2 jarige, die pas een tijdje onder de man is, geparkeerd op een voetbalveld, we gingen alle kanten op, behalve de goede Tong uitsteken paarden.. af entoe zo vermoeiend! uhmm en jaa ik zit op een american school, dus hele dagen engels spreken, maar dat is geen probleem Lachen

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:42

play_coy schreef:
hahaa, bij mij ideal temperature Knipoog gister 21 graden, niet te koud en niet te warm, heerlijk zonnetje erbij en lekker paardrijden, naja lekker? gister stond ik met n jaarling of naja, bijna 2 jarige, die pas een tijdje onder de man is, geparkeerd op een voetbalveld, we gingen alle kanten op, behalve de goede Tong uitsteken paarden.. af entoe zo vermoeiend! uhmm en jaa ik zit op een american school, dus hele dagen engels spreken, maar dat is geen probleem Lachen

hahah altijd grappig zoiets.
ik zou het denk ik ook niet erg vinden op een engelse school alleen in het begin heel erg wennen lijkt mij. Maar het is zeker de moeite waard. Ik weet eik niet wat ikz ou doen als ik ooit d ekans zou krijgen.
Volgens mij kan ik de boel hier niet echt achterlaten mijn familie niet zo zeer maar gewoon andere dingen nou jha ik weet niet.

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:51

dat wil ook ook nog eens gaan doen.. engelse studie.. en dan het liefst in engeland zelf. tijdelijk wonen bij een renstal in de buurt, daar werken en daarbij een engelse studie volgen. dat was ooit mijn plan en 1 telefoontje met iemand daar (via een collega) en ik kon daar zitten.. kost en inwoning bij hun op het terrein zelf.. alleen dan nog wel die studie regelen maar dat is ook zo gebeurd.. maar toen bleef ik zitten en erger.. ik zakte naar een lager niveau.. miss dat het ook ooit nog van komt.. maar niks is zeker meer nu

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 07:35

enige nadeel van de hele tijd engels praten is dat je soms steeds harder moet nadenken als je nederlands praat!!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 14:50

jha dat wel inderdaad maar ik zou het er wel voor over hebben denk ik. Het moeilijkste wat ik zou vinden is gewoon alles achterlaten. Mijn kleine ponybeest bijvoorbeeld nou jha die kun je altijd meenemen maar of dat mogelijk is hahah.

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 16:35

haha.. kom je dalijk terug, heb je zo'n accent als Terry Tong uitsteken haha.. dat vind ik wel comisch..

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:24

whahahaha ik zi ehet al helemaal voor me.
Dat had ik ook toen ik naar Hongarije ben geweest en daar zat ik net 7 dagen. Nou nou zeg wat een taaltje kwam er uit mijn mond.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 10:46

ik moest ook mn paardje achterlaten, maar hij is goed terecht gekomen, dus dan is het al een heel ander verhaal. Ik d8 ook dat ik het nooit zou overleven, want het is echt een hele grote stap geweest, en ik heb nog een onwijze klap gekregen,omdat ik pas besef kreeg toen ik aankwam, de eerste dagen waren echt behoorlijk k.. maar als je je best doet om er aan te wennen enzo.. dan lukt het wel, ik dacht dat ik het nooit zou overleven zonder duindigt, nu kan ik het bijna missen als kiespijn, hihihi.. nou dat valt ook wel weer mee, mis alles wel, maar heb er een hoop voor terug gekregen..

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 04:56

play_coy .... leef je nog? tis zo stil hier zeg!
Ik ga volgende week naar NZ Haha! zal wel even wennen worden aan klimaat en landschap, maar ik heb 2,5 maand om dr aan te wennen Bloos

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 06:18

joehoe! ben ik ook weer! jaa ik vond t ook een beetje doodvallen, maar ik heb weinig nieuws! behalve dat mn examens net zijn afgelopen, ik 2 weken vakantie heb, mn vader volgende week terug komt, en uhmm jaa! t koerseizoen hier bij mij begint 1 juni tot 1 september ofzo..dat is echt zo k*t!!

JIDO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 09:43

Hey meiden
Play_coy wat hebben jullie een kort koerseizoen....... 4 maandjes maar.
Wij gaan de paardjes langzaam weer naar het nieuwe seizoen toewerken ze zitten nog lekker dik in het haar (hebben ze bij jullie zeker geen last van) maar ik heb weer zin in het nieuwe seizoen.
Ik hoop dat het met jullie zo goed blijft gaan alsdat het nu gaat, en maak er het beste van.

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:39

en ik ben weer is ergens anders... namelijk nieuw zeeland Haha! haha sta zelfs nog op t vliegveld. Vakantie gaat nu eindelijk beginnen nadat ik NL heb verlaten, heb namelijk alleen maar gewerkt tot nu toe

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:08

Lekker, ik zou ook wel even met mn paard naar verwegistan willen.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:52

met je paard? haha ja kir!! waarom reageer je niet op mn sms?