Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JIDO schreef:nee ik denk dat ze daar heeeel veeeel nieuwe liefdes heeft ontmoet, paarden dan he
) met nieuw jaarsdag gaan we naar perth, dan is de Perth Cup, dat houd in eens groot feest
classic_life schreef:deamn f****g hell !! heb nog nooit zo'n hete kerst gehad!! 41C!!! Dacht dat ik bijna dood ging als ik geen airco had in mn hut... Heb gezellig kersdt gevierd bij de ouders van mn trainer, super gezellige mensen (gelukkig) met nieuw jaarsdag gaan we naar perth, dan is de Perth Cup, dat houd in eens groot feest

classic_life schreef:deamn f****g hell !! heb nog nooit zo'n hete kerst gehad!! 41C!!! Dacht dat ik bijna dood ging als ik geen airco had in mn hut... Heb gezellig kersdt gevierd bij de ouders van mn trainer, super gezellige mensen (gelukkig) met nieuw jaarsdag gaan we naar perth, dan is de Perth Cup, dat houd in eens groot feest

gister 21 graden, niet te koud en niet te warm, heerlijk zonnetje erbij en lekker paardrijden, naja lekker? gister stond ik met n jaarling of naja, bijna 2 jarige, die pas een tijdje onder de man is, geparkeerd op een voetbalveld, we gingen alle kanten op, behalve de goede
paarden.. af entoe zo vermoeiend! uhmm en jaa ik zit op een american school, dus hele dagen engels spreken, maar dat is geen probleem
play_coy schreef:hahaa, bij mij ideal temperaturegister 21 graden, niet te koud en niet te warm, heerlijk zonnetje erbij en lekker paardrijden, naja lekker? gister stond ik met n jaarling of naja, bijna 2 jarige, die pas een tijdje onder de man is, geparkeerd op een voetbalveld, we gingen alle kanten op, behalve de goede
paarden.. af entoe zo vermoeiend! uhmm en jaa ik zit op een american school, dus hele dagen engels spreken, maar dat is geen probleem

haha.. dat vind ik wel comisch..
zal wel even wennen worden aan klimaat en landschap, maar ik heb 2,5 maand om dr aan te wennen
haha sta zelfs nog op t vliegveld. Vakantie gaat nu eindelijk beginnen nadat ik NL heb verlaten, heb namelijk alleen maar gewerkt tot nu toe