Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ronald1982 schreef:" Die tientallen keren lijken me ietwat overdreven maar het gevaar is inderdaad wat groter als bij een dressuur- of gewone springwedstrijd.
Kokomo schreef:Ik kan dus rustig stellen dat dat de sporten hier genoemd in toenemende mate gevaarlijk zijn voor de dieren.
Ronald1982 schreef:Succes dan maar...
_Kalinka_ schreef:Kokomo ik ben het helemaal met je eens !!
Wie zijn hier nou allemaal tegen... ? Mischien zouden een hele groep mensen ervoor kunnen zorgen dat deze wrede sport werd afgeschaft !!!
_Kalinka_ schreef:Kokomo ik ben het helemaal met je eens !!
Wie zijn hier nou allemaal tegen... ? Mischien zouden een hele groep mensen ervoor kunnen zorgen dat deze wrede sport werd afgeschaft !!!
ruitje schreef:_Kalinka_ schreef:Kokomo ik ben het helemaal met je eens !!
Kom anders een keertje bij mij langs, ik woon aan de andere kant van de Noord-AA.
Dan kun je eens zien hoeveel ik en mijn ouders om onze dravers geven en hoe voorzichtig wij er mee omgaan.
koerser schreef:wie vind het klein spel zielig ik niet als dat net bestond kon ik nooit koersen