Vind het in ieder geval leuk om een fan van het ras erbij te hebben maar ze moet van mij eerst nog bij andere paarden gaan kijken. Hij is toch nog niet te koop( ik verkoop pas als ze omgeschoold zijn) dus TS heeft alle tijd
. TS kan enorm netjes rijden( mijn complimenten!) maar mag soms iets duidelijker zijn in wat ze wil. Het paard waar ze op zat word daar niet warm of koud van, die gaat gewoon gras staan eten van de bakrand als je niet weet wat je wil( dan verzint hij wel wat
)TS is ook zeker wel een draverpersoon, was heel veel positief aan het belonen en reed met weinig druk.
Was voor mij genieten om te zien hoe ze samen wegreden
. Qua dierenarts, als het voor een paard van ons is: Wij zijn zelf al jaren klant bij Bodegraven, ik meld dat altijd, dan kun je zelf kiezen of je er liever een hebt die niet 'ons' beter kent dan 'jullie' .
Instructrice geeft groen licht en komt waarschijnlijk ook een keer kijken
)
Bankjes zijn ook ongelooflijk eng! Pasha van Ruitje vind ik nog steeds helemaal geweldig, en de klik was er gelijk. Alleen denk ik zelf dat ik niet genoeg ervaring heb om hem verder nog echt dingen te kunnen leren... Een vriendin van mij is ook op zoek naar een paard. Liet haar een foto zien van Pasha en het was duidelijk dat ik niet de enige was die spontaan verliefd werd op dat koppie
Ach, als de klik er maar is is het allemaal goed
De sprongen die hij maakte waren erg mooi een hoog. Hij vond het ook ontzettend leuk om te doen, en dat was weer heeeeel aandoenlijk om te zien