@Carina, dat is jammer. John F staat ook ter dekking, maar helaas weinig animo, omdat hij eigenlijk het enigste fokproduct is van zijn ouders wat zulke resultaten heeft behaald.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Het was gewoon een merrie die enorm met zichzelf in de war zat, ze won heel veel in de monte en werd onder het zadel getraind maar elke keer met opstappen moest je hele toeren uithalen om erop te komen. Ze was wel lief, maar je moest alles volgens een gebruiksaanwijzing doen. Ze stond gelukkig bij echte liefhebbers, want elk ander had haar allang van frustratie weg gedaan denk ik. Zit volgens mij wel een beetje in dat soort hoor, volgens mij kende WendyBZ ook een aantal niet zo makkelijke Woodflowers? Of die allemaal van Hollands Glorie zijn weet ik niet
. Nanda was dat wel, maar haar vader was ook een aparteling qua kinderen die hij bracht. Hij heette vast niet voor niets Donderstraal
valine schreef:Iemand hier ervaring met nakomelingen van Giant Cat?
JustHorez schreef:Ken er zo geen een misschien op internet zoeken of op ndr
_Alarm_wlkp schreef:Heb van mijn merrie dus ook veel foto's en informatie gevonden, kan men deze foto's nog nabestellen?
Of moet men in de drafsport zitten, betreft foto's 2009-2010-2011