Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lynn_x schreef:WendyBZ schreef:Een paard met een dikke buik loopt niet hard![]()
Dit is dus ook niet mager of schraal, dit is koersconditie. Vergelijk het met menselijke sporters, die passen hun voeding er ook op aan.
Ik vind dit paard btw helemaal niet dik. zo is mijn kwpner/gelderse ook
LawBoy schreef:ik heb zowel een draver als een fries. Beide rijden super! Draver heeft wel een pak meer bloed en is 'koppiger' terwijl de fries echt wel werkwilliger is.. dus drvaver hou ik voor het buiten rijden terwijl de fries wordt klaargestoomd voor dressuur
marjan1986 schreef:Gooi ze bij elkaar en je krijgt een Dries! haha. Die van mij heb ik dus voor het buitenrijden, dressuur wedstrijden, springen enzzz. Profiel staan wel foto'sVind het zo nu en dan wel een nadeel bij die van mij, dat hij altijd maar wil gaan, ten koste van hemzelf zo nu en dan....
Joolien schreef:Ik vind idd dat dravers niet geschikt zijn voor beginners omdat omscholen soms niet makkelijk is en lang niet iedereen kan dat. Het kan natuurlijk dat je een paard hebt wat het allemaal braaf oppakt, maar over het algemeen vind ik ze niet geschikt voor beginners.