Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
apple01 schreef:Als je zelf foto's maakt. Maak dan geen foto van los in de bak. Want ze is waarschijnlijk geen bewegingstopper.
Ik zou haar gewoon netjes maken. Je tuig heel goed blinkend poetsen. En dan een mooie foto in de zon maken. Kijk wat de mooiste kant van haar hoofd is en maak daar van een foto. Zo ook een rijfoto. Maar die recht van de zijkant. Je kan haar ook een een halster omdoen in bijv. felrood. Of baby blauw ofzo. *maar je krijgt al hulp*
En benadruk zijn goede punten. Dus waarin is je paard goed? En voor wat voor een soort persoon is je paard geschikt? Die doelgroep moetje aanspreken.
Trouwens iets heeel belangrijks met de zoekfunctie. Je zegt zadelmak. Maar dat zou betekenen dat ze pas een paar weken/maanden onder het zadel is. En dat is ze waarschijnlijk niet. Dus verander dat naar B.
Wat mij trouwens opviel, haha. Ik dacht die advertentie tekst is goed en ook veeel beter dan de foto's...Maar nu weet ik waarom. haha.