Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oetenhok
Berichten: 113
Geregistreerd: 16-04-07
Woonplaats: poortugaal

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:42

Nogmaals Brenda Andeweg

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:38

Tja, sommige mensen willen vanalles, maar als ze er wat voor moeten doen, dan is het opeens over. Hoe graag wil je dan........... :Y)

Charaz

Berichten: 24387
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:39

Mijn naam mag er ook onder, Charlotte Sparenburg

racinggirl
Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:24

Ik lees dit topic net, ik doe aan barrelracing iets heel ander natuurlijk, maar heb veel interessen dus als ik iets kan doen of helpen om dit op poten te zetten :D Of is er al uitspraak of het kan of niet.
Graag PB ;)

lovely82

Berichten: 1194
Geregistreerd: 23-11-06

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 10:17

mijn naam mag er ook onder Jolanda Looijen

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9362
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 10:21

Je kunt het beste even de brief met namen quote en dan je eigen naam er ook onder zetten.

juul23

Berichten: 467
Geregistreerd: 09-06-08
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:40

Mijn naam mag er ook onder!

racinggirl
Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:07

Volgens mij zijn er toch aardig wat mensen die interesse hebben ;) :D

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:24

Ook mijn naam mag er onder , Jolanda van der Bent

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:38

Er lijkt inderdaad toch aardig wat repons nog te komen, dus ik wacht nog even met het versturen van de brief/mail :)

racinggirl
Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:08

Hoop dat het wat wordt, lijkt me ook goed voor Duindigt *D denk ik zomaar..........

xSaarSaar

Berichten: 4357
Geregistreerd: 21-05-09

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:44

Ik wil ook wel meedoen, maar ik weet niet of het nou uiteindelijk ook is voor mensen jonger dan 18 met een paard?

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:48

Dat was mijn idee wel, daarom staat dit wel in de brief. Dus daar zou je je naam zowiezo onder kunnen zetten.

racinggirl
Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:38

Is de brief al weg?? ;) :D

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:40

ik heb hier op stal heel veel vraag naar 18+ en dan of ze met hun paard mee kunnen doen.

Weet niet of het al aan bod is gekomen in dit topic?

Mitxa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: Raamsdonk

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:51

Geen idee of de brief al weg is? Anders mag mijn naam er ook onder: Lucia Coppens.

Zou eigenlijk een paar jaar geleden hebben meegedaan aan een koudbloedrace. Maar toen had mn pony een hoefzweer :(

racinggirl
Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:54

Als Duindigt slim is doen ze dit :o naar mijn idee lok je zo juist nieuwe mensen naar de renbaan, of zoiets van een trainingdag ofzo als ze het te gevaarlijk vinden om zo de baan op te gaan ;)
Ik heb zeker interesse met me NRPSje :P

petitparis

Berichten: 16001
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:56

_Simone schreef:
Bij deze de eerste opzet voor een brief aan Duindigt, hoop dat jullie het wat vinden en dat dit het idee was, maar voel je vrij om aanpassingen aan te brengen of suggesties te opperen. En jullie namen natuurlijk graag voor onderaan de brief:

Geachte medewerkers van Duindigt,

Namens een aantal recreatieve ruiters die hun paarden veelzijdig inzetten, zou ik u graag een verzoek willen doen voor de amateur pony- en paardenrennen. Al meerdere malen zijn er op Duindigt amateurponyrennen georgeniseerd in een samenwerking tussen Duindigt en Yvonne. Vorig jaar hebben wij hier met heel veel plezier aan deelgenomen. Nu wil het zo zijn dat er een groep ruiters is, gedeeltelijk verbonden met de meiden die aan de ponyrennen deelnemen, en gedeeltelijk andere geinteresseerden, die ouder is dan 18 jaar en ook heel graag deel zou willen nemen aan deze pony- en paardenrennen. Daarom zouden wij u dan ook willen verzoeken om voor komend jaar een aantal pony- en paardenrennen in te lassen waar deelnemers ouder dan 18 jaar aan mogen deelnemen.

Wat wij zouden willen voorstellen is dat er op een dag dan een ponyren gehouden wordt voor ponies onder 1.56 meter waarin deelnemers boven de 18 jaar aan de start mogen verschijnen. En vervolgens een paardenren waaraan paarden vanaf 1.56 meter deel mogen nemen en ruiters van zowel onder als boven de 18 jaar. Op die manier worden alle ruiters met ponies en paarden die nu geen deel kunnen nemen de mogelijkheid gegeven deel te nemen aan een amateur-ren.

Voor ons biedt dat natuurlijk de fantastische mogelijkheid om deel te nemen aan een ren op een officiële renbaan. Ook wordt hierdoor het enthousiasme van deelnemers en familie en andere geinteresseerden gewekt. Daardoor worden mensen naar de renbaan getrokken die wellicht anders niet waren gekomen. Dit kan mensen enthousiast maken, zodat ze in de toekomst weer naar de renbaan zullen komen. Het lijkt me dan ook een goede manier om de rensport van een andere kant te laten zien en mensen naar de renbaan toe te halen. Daarnaast laten deze rennen aan te toeschouwer het verschil zien tussen een amateur-ren en een professionele ren, wat ook erg leuk en vrij uniek is.

Wij zijn er van overtuigd dat er veel mensen geïnteresseerd zullen zijn in deze rennen. We hopen dan ook dat u het in overweging zou willen nemen om deze rennen voor het komende seizoen in het programma op te nemen. Hier zou u ons een groot plezier mee doen, goede reclame maken voor Duindigt en wellicht een leuke groep mensen enthousiasmeren voor de rensport. Bij voorbaat willen wij u zeer danken voor uw aandacht en begrip. We kijken uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Namens


Simone Punt


Als het doorgaat zal het dus geen ren zijn voor amateurs, want dit is al een reeks voor semi-profs. Mensen die een vaste job hebben en daarnaast bijna dagelijks renpaarden uitrijden en af en toe koersen. Heb je ook een soort licentie voor nodig...

racinggirl
Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:57

Ja dat is zo maar waarom zou dit niet te organiseren zijn omdat er zoveel vraag naar is :o ;)

petitparis

Berichten: 16001
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:04

geen idee, ik hoop voor jullie dat er iets te regelen valt, want het is echt een gaaf gevoel om tegen "hoge" snelheden over de baan te vliegen zonder dat je moet rekening houden met mogelijk zijpaden of drukke wegen...

racinggirl
Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:12

petitparis schreef:
geen idee, ik hoop voor jullie dat er iets te regelen valt, want het is echt een gaaf gevoel om tegen "hoge" snelheden over de baan te vliegen zonder dat je moet rekening houden met mogelijk zijpaden of drukke wegen...

:D :D :D :D :D :D

Nevaya

Berichten: 360
Geregistreerd: 08-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 16:06

Ik ben 17 en heb een draver, van 1.61 het lijkt mij ook wel leuk om een keer mee te doen.
Hopelijk is het te regelen dan.. lijkt me erg leuk, ik hou het in de gaten.

Mijn naam mag er ook onder

Esmee de Jong
Laatst bijgewerkt door Nevaya op 12-03-10 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

xSaarSaar

Berichten: 4357
Geregistreerd: 21-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 16:08

petitparis schreef:
geen idee, ik hoop voor jullie dat er iets te regelen valt, want het is echt een gaaf gevoel om tegen "hoge" snelheden over de baan te vliegen zonder dat je moet rekening houden met mogelijk zijpaden of drukke wegen...


:j
Het lijkt mij ook heel gaaf.
Ik wil in ieder geval deze zomer met mn pony mee gaan doen aan de ponyrennen, dus mocht dit niet doorgaan, dan zal ik dit jaar toch waarschijnlijk wel een keertje op de baan zijn :)

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:54

Olly_Jada schreef:
Ik ben 17 en heb een draver, van 1.61 het lijkt mij ook wel leuk om een keer mee te doen.
Hopelijk is het te regelen dan.. lijkt me erg leuk, ik hou het in de gaten.

Mijn naam mag er ook onder

Esmee de Jong

Kan die goed galopperen dan? want het gaat hier over een ren. ;)

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:55

xSaarSaar schreef:
Ik wil in ieder geval deze zomer met mn pony mee gaan doen aan de ponyrennen, dus mocht dit niet doorgaan, dan zal ik dit jaar toch waarschijnlijk wel een keertje op de baan zijn :)

Hoe oud ben je dan, want dit topic is voor 18+ en de ponyrennen is toch tot 16 jaar? Kan je nooit aan allebei mee kunnen doen.