Ik heb even een paar vraagjes over dravers.
Ik ben dus op zoek naar een leuk recreatiepaardje, waar ikzelf een beetje mee kan dressuren, springen en een buitenritje maken, maar waar ik ook mijn kids (1tje van 9 en 1tje van 6die al een beetje kunnen rijden) ook in de bak op kan laten "zitten"
Nu heb ik op het moment een engels volbloedje te huur, maar dat wordt het niet, het is een scheet van een paardje, maar niets voor mijn kids veel te pittig, en ook niet helemaal goed op zijn benen.
Nu zit ik dus op internet overal te zoeken en te kijken, en bijna alles waar ik op val is dus een draver.
En lees dus ook dat het (de meeste) hele lieve betrouwbare paarden zijn, nu wil ik graag van jullie die al veel met dravers omgaan weten of dit ras een goede optie zou zijn voor ons, want ik heb er al een paar gezien, waar ik (op de foto dan) helemaal weg van ben
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen, en misschien nog wat leuke beestje te koop weten, ik heb nog een huur contract voor 2 maanden met die engels volbloed, dus ik heb nog genoeg tijd om op me gemak een beetje wegwijs te worden tussen de dravers.
Alvast bedankt voor het meedenken
Groetjes Marlies.
)

Maar als het wel kan neem je het paard idd mee naar huis/stalling, en ga je ermee om alsof het je eigen paard is. Er kunnen natuurlijk ook extra afspraken gemaakt worden zoals niet vervoeren in die periode, of een vorm van leasen ofzo...