Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
detour schreef:Dat is een draver, steP.
Heel veel plezier met je paard, heb er zelf ook een gehad, zijn vaak schatten van dieren!
Ik hoop dat hij van een eventuele baancarriere geen blessureleed heeft overgehouden.
Woogy schreef:detour schreef:Dat is een draver, steP.
Heel veel plezier met je paard, heb er zelf ook een gehad, zijn vaak schatten van dieren!
Ik hoop dat hij van een eventuele baancarriere geen blessureleed heeft overgehouden.
hoe precies heb jij verzonnen dat het een draver is? op de site van de ndr kan ik wel twee sandokan's vinden...maar die zijn allebij bruin, dit is volgens mij toch echt een vosje.

Woogy schreef:de paspoorten die we hier hebben van de dravers en renpaarden gaan bijna nooit mee, om de dieren te beschermen tegen weer de koersen in gaan terwijl ze weggaan omdat ze niet meer kunnen koersen.
Woogy schreef:detour schreef:Dat is een draver, steP.
hoe precies heb jij verzonnen dat het een draver is? op de site van de ndr kan ik wel twee sandokan's vinden...maar die zijn allebij bruin, dit is volgens mij toch echt een vosje.
detour schreef:Dravers worden eenzijdig getraind, en lopen oa daardoor wel eens scheef en van nature loopt een paard een kant vaak wat schever dan aan de andere kant. Als hij heel jong is zal balans oko wel rol meespelen...