Doen of niet ?..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pindie

Doen of niet ?..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 00:15

hey! ( zeker volledig lezen ) ik heb dus een pony van 14jaar ze kan gewoon goed springen enz..en op een dag was ik mee met een van de rapste pony's die elk jaar de steeplechase pony race wint genaamd kapito op wandeling ! en hij had best zin in een cross zij arno die op kapito zat..dus deden wa dat gewoon op een heel erg lange piste ik wist best dat mijn pony veel arabisch bloed heef dmaar dit had ik NOOIT verwacht toen we crossten keek ze hem recht in het oog ik deed mijn handen een beetje naar voor en poef ze was wegg !!!! kapito kon haar zelfs niet eens inhalen Pling en ik begon dus te ontdekken niemand tegen mijn pony komt het best cool ze rent rustig en wanneer ze haar moment voelt crosst ze weg! binnenkort is de race en ik weer niet of ik moet meedoen beter gezegd ik durf niet ik ben bang da ze stuikt of valt ofzo en dat wil gewoon niet maar ik twijfel ik ruil geen domme race tegen mijn pony ! maar wat denken jullie erover ? x x

Ania

Re: Doen of niet ?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 00:32

ik denk dat een meisje van 14 jaar op een zondagnacht om 1:15 uur allang in bed hoort te liggen Knipoog

Ik zou als ik jou was niet zomaar meecrossen. oefen eerst maar, zorg voor een deskundig oog, zorg maar dat zowel jij als je pony zekerheid en conditie krijgen en dan zou ik eens langzaam aan een klein crossje meedoen.

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 01:21

ga jij zeggen hoe ik mijn leven moet leiden ofzo ? keb morgen geen school en voor de duidelijkheid correctie 17jaar ! Boos!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 01:32

pas je profiel dan even aan...

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 04:13

Een keer een Enter in je verhaal zou wel fijn zijn..
Leest wat makkelijker.

Heb je ook foto's??

Verder ruikt dit een beetje als een penny verhaaltje.. Schijnheilig

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:27

pindie schreef:
ga jij zeggen hoe ik mijn leven moet leiden ofzo ? keb morgen geen school en voor de duidelijkheid correctie 17jaar ! Boos!

ten eerste bedoelde ik het als een grapje ten 2e kun jij nooit geen 17 zijn aan je verhaaltje en vertelmanier te zien.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:29

Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb geen idee wat je nou met dit topic bedoeld....

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:31

Ze wil een race rijden maar ze is bang en ze weet dus niet wat ze moet gaan doen.Koop dan een race fiets maar ook daar kan je mee vallen.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:39

Als je bang bent dat er iets kan gebeuren moet je zeker niet meedoen.
Je stoort je pony hiermee dat er dus meer risico ontstaat,en ik vindt je pony hier veel te oud voor had je eigelijk 10 jaar geleden moeten doen. Lachen

( geniet er gewoon lekker van dat hij/zij de snelste is Pling )

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 22:42

waar slaan in hemelsnaam deze reacties nou opp?! mensen als je niet gewoon haar vraag kan beantwoorden reageer dan gewoon niet! er word heel normaal en vol enthousiasme gevraagd om een mening niet op rare opmerkingen! of je nou 2 jaar of honderd jaar oud is.. boeiend!? dit is 100x beter dan mensen die gewoon doen waar ze zin in hebben zonder enig meningvan anderen... misschien is het minder handig om het te doen maar misschien ook niet.. het is je eigen keus.. bedenk waar jij je goed bij voelt.. en natuurlijk wat jij met je pony wil.. als je het risico niet durft te nemen moet je het niet doen... maar kunnen wij niet over beslissen jij weet het beste hoe je pony is.. en je zal als jemisschien goed nadenkt ook weten of hij/zij het aan kan Haha! in ieder geval onwijs leuk dat je pony een racemonster blijkt te zijn!:P

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 22:51

play_coy schreef:
waar slaan in hemelsnaam deze reacties nou opp?! mensen als je niet gewoon haar vraag kan beantwoorden reageer dan gewoon niet! er word heel normaal en vol enthousiasme gevraagd om een mening niet op rare opmerkingen! of je nou 2 jaar of honderd jaar oud is.. boeiend!? dit is 100x beter dan mensen die gewoon doen waar ze zin in hebben zonder enig meningvan anderen... misschien is het minder handig om het te doen maar misschien ook niet.. het is je eigen keus.. bedenk waar jij je goed bij voelt.. en natuurlijk wat jij met je pony wil.. als je het risico niet durft te nemen moet je het niet doen... maar kunnen wij niet over beslissen jij weet het beste hoe je pony is.. en je zal als jemisschien goed nadenkt ook weten of hij/zij het aan kan Haha! in ieder geval onwijs leuk dat je pony een racemonster blijkt te zijn!:P

Haha! Vork jij bent ook 14? Clown Duivel

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 08:49

play_coy schreef:

Hellemaal mee eens Haha!

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 08:53

ik zou het niet doen. zeker niet zonder ervaring en oefenen.

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 21:42

eindelijk ! dankje play_coy ( denk ik ) op play_cow Haha! maak ni uit de race verliep zzeeeeer goed 2de Tong uitsteken en zadeldeken en halster gewonnen dank jullie allemaal voor reactie x x ( en by de way deskundig oog hallooo het is maar een klien mini race !

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 21:48

Ik ruik ...Ik ruik een beetje een Penny verhaal Bloos

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 22:46

Niet grof bedoeld ofzo maar wat is penny??

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 22:47

pindie schreef:
eindelijk ! dankje play_coy ( denk ik ) of play_cow Haha! maak ni uit de race verliep zzeeeeer goed 2de Tong uitsteken en zadeldeken en halster gewonnen dank jullie allemaal voor reactie x x ( en by de way deskundig oog hallooo het is maar een klien mini race !

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 22:48

pindie schreef:
Niet grof bedoeld ofzo maar wat is penny??

met penny word bedoeld dat men het verhaal uit zijn duim zuigt. (verzint)

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 14:26

waar was die race dan? Beetje apart zo door de week.
Heb je foto's? Ben wel benieuwd.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:56

Ania schreef:
play_coy schreef:

Haha! Vork jij bent ook 14? Clown Duivel

nee ben bijna 17

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:59

penny.. dubbel acount..? Vork

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:01

hoezo apart door de week?? kan altijd hoor, het was een mini race..dat werd verteld.. en waarom penny verhaal.. ik denk niet dat deze persoon zo veel moeite doet om jullie dat te vertellen..

@ ania.. .. hoe oud ben jij eigenlijk? 10? jeetje.. wel bijdehand voor je leeftijd zeg, wijze woorden ook.. waarom denken mensen altijd dat ze het beter weten.. ga dan gewoon naar de manege ponies poetsen als je niks beter te doen hebt;) en laat die reacties lekker voorjezelf

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:03

Hahaa ze is niet de enige die het denkt, maar goed, jullie zijn volgens mij goede vriendinnen aangezien je het wel heel vurig vor haar opneemt Nagelbijten / Gniffelen

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 22:37

doe is effe normaal ik ga hier zo vooral gewoon plaasten voor de lol !!!! wat een CUT reacties !!!!!!!!!!!! man !! en het was in de hoefslag zwijnaarde ! en ja ik heb foto's GODVERDOMMEE en nog iets ik kom nooit meer op deze domme fiets !!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door pindie op 28-09-07 22:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:43

Hmmn apart verhaal hoor, ik denk dat de penny nog een nieuwe verhalenschrijfster zoekt Lachen

*ziet laatste post*

Tja, moet jij weten he? Maar als je hier topics opent, moet je ook openstaan voor de reacties die je krijgt.
Als je zo reageert ga ik je echt niet geloven hoor. *LOL*

Oh wat grappig is dit toch..

*edit: heb je het je papa al verteld? Dat je een heuse race gewonnen hebt? Knipoog