Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
promptertje schreef:Heb je al laten checken of hij een chip heeft? Alle (Nederlandse) dravers van 10 jaar en jonger zijn gechipt, alleen beginnen hun namen niet met een "L"....
marleen_usar schreef:In de papieren van mijn paard komt die naam voor.
promptertje schreef:Als hij een chip heeft gehad, dan hoorde er ook een paspoort bij dat de oude eigenaar je hoort te geven.
Bij de dravers ken ik geen Lucky Boy, als dekhengst.
promptertje schreef:De stamboekpapieren krijg je inderdaad niet mee als je een draver voor recreatieve doeleinden koopt, maar het paspoort hoort bij het paard en niet bij de eigenaar.
En de vorige eigenaar kan je de werkelijke naam van dit paard vertellen, want ik denk niet dat zijn stamboeknaam Lucky Boy is...
esperance schreef:waar heb je hem eigenlijk gekocht?
promptertje schreef:De stamboekpapieren krijg je inderdaad niet mee als je een draver voor recreatieve doeleinden koopt, maar het paspoort hoort bij het paard en niet bij de eigenaar.
En de vorige eigenaar kan je de werkelijke naam van dit paard vertellen, want ik denk niet dat zijn stamboeknaam Lucky Boy is...
Lynn_Nikita schreef:kan je niet nazoeken bij de renbaan, vriendin van me heeft hie rinfo gekregen, ook over een lucky. Bleek dat hij wel ingeschreven stond, maar nog niet gekoerst had
patsur schreef:@ TS; kapotte chip, geen paspoort bij het paard, paard schijnt 8 jaar te zijn maar alle paaren jonger van 10 beginnen niet met een L.
Lynn_Nikita schreef:hoe kan dan dat van vriendin van me, dr paard draver is, jonger dan 10 geloof ik, en lucky heet en zo terug te vindne wa sop drafbaan?