Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knert schreef:intelligent en mooie harde benen. Dat vond ik toch wel heel erg fijn aan ze.
Maar die intelligentie werkte ook wel eens tegen.
Vond het wel leuk een draver, maar was voor mij wel eenmalig.
Die van mij was thuis wel koel, maar met buitenrit wou hij alleen maar harder dan hard. En echt geen koele kikker.
Jasmijn159 schreef:Laat in elk geval goed keuren voor je em koopt! Sommigen worden verkocht omdat er na jong beleren en grote prestaties al dingen 'versleten' zijn...
TinkerTreas schreef:Een draver die gekoerst heeft, heb je dan veel kans dat ze heet worden met rijden? Zeker in combinatie met andere paarden?
Als ik besluit om voor een draver te gaan, hoe kom ik dan aan een betrouwbaar adres voor een leuk paard?
Ess_Ramona schreef:Hij vond hem in het begin eng, maar ze vertrouwen wel op jou. Als baasje het niet eng vindt, is het ook niet eng.
Rizette schreef:Wees kritisch op de bewegingen ga er goed voor en achter staan op het harde in stap en draf. Dravers mogen op alle manieren bewegen, wat bij andere rassen als afwijkend zou worden gezien . Bijv. achterbenen buitenom in draf als ze maar snel zijn . Ze zijn daardoor ook sneller maar ik weet of niet of dat voor endurance gewenst is / teveel slijtage geeft.