Ik weet dat natuurlijk alle paarden anders zijn maar misschien heb je er iets over te vertellen ? alvast bedankt !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MLoeser schreef:Check in ieder geval of ze een correcte galop heeft, en of de rug en benen nog in orde zijn. Een gekoersde draver kan op deze vlakken namelijk problemen ondervinden.
kimberley82 schreef:Ik zou ze niet aanraden als iemand een kort lontje heeft of zeer lomp is in doen en laten.
YelaBrenda11 schreef:Ik heb sinds 3 jaar een draver.
En wat ik je erover kan vertellen is dat het werkwillige,vriendelijke maar vooral energieke dieren zijn. Dat laatste kán je problemen opleveren als je ze niet genoeg buiten laat lopen. Ik heb veel problemen gehad met mijn draver (toen 3 jaar) omdat ze weinig buiten kwam,zorg dus voor een flink stuk land en soorgenootjes!
Voor de rest is mijn ervaring ook dat ze stemminsgevoelig zijn,mijn draver pikt je stemming erg snel op en het werk wil dan niet meer. Wel pakken ze dingen erg snel op,kijk maar eens in mijn profiel! Want mijn draver heeft een gevulde trukendoos op het gebied van vrijheidsdressuur