Kan ik mijn paspoort nog gewoon opsturen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kan ik mijn paspoort nog gewoon opsturen?
Maar goed, dan stuur ik hem gewoon op! hihi Dank je! SuperSmurf schreef:nou ja mijn collega zei echt van; nee niet opsturen hoor!!!Maar goed, dan stuur ik hem gewoon op! hihi Dank je!
Dus moet t paspoort echt opsturen. Vriendin kon het idd wel gewoon aanvragen.
SuperSmurf schreef:Nope helaas, meneer is niet bekend bij het NDR en dan kan het niet zoDus moet t paspoort echt opsturen. Vriendin kon het idd wel gewoon aanvragen.
SuperSmurf schreef:Nee, voor het NDR is hij overleden, omdat hij bij de overgang naar zijn nieuwe eigenaresse ( ik niet dus ) niet meer mocht koersen. Is ook geen NDR paspoort, is een Iers paspoort.
marybel schreef:SuperSmurf schreef:Nee, voor het NDR is hij overleden, omdat hij bij de overgang naar zijn nieuwe eigenaresse ( ik niet dus ) niet meer mocht koersen. Is ook geen NDR paspoort, is een Iers paspoort.
dan maakt het nog niet uit die van me vriedin staat ook als gestorven (overleden) en heeft ook gewoon het in legvel thuis gestuurd gekregen (na dat ze 7,50 over gemaakt had) had ook een Iers paspoort
Alleen het is d evraag of het ook weer terug komt
Maar goed, ik ga hem gewoon opsturen!
Hij lag al klaar in de envelop, maar als de KNHS het wél gewoon opstuurt?
Maar weer he.. "paspoorten hoeven niet opgestuurd te worden" Maar die van mij dus wel