[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FireAndIce

Berichten: 879
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 19:52

Mjelle_G schreef:
Wat Vervelend voor kyara en voor jou FAI, De metacam moet er dan voor gaan zorgen dat ze geen pijn heeft en hier door haar rug gaat loslaten? Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?.. :+

Dat klopt :j het kan zijn dat ze juist door haar rug vast te zetten pijn voelt bij belasting.
Als ze nu merkt dat er geen pijn komt is het de bedoeling dat ze blijft ontspannen en de pijnstiller straks niet meer nodig is.

Dushii_Y
Berichten: 9
Geregistreerd: 01-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 22:56

hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen ik ben Yoko en dit is mijn dravertje dushii van 12 jaartjes jong,.. :D x groetjes Afbeelding

Mjelle_G

Berichten: 380
Geregistreerd: 01-12-13
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 23:16

Code
FireAndIce schreef:
Mjelle_G schreef:
Wat Vervelend voor kyara en voor jou FAI, De metacam moet er dan voor gaan zorgen dat ze geen pijn heeft en hier door haar rug gaat loslaten? Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?.. :+

Dat klopt :j het kan zijn dat ze juist door haar rug vast te zetten pijn voelt bij belasting.
Als ze nu merkt dat er geen pijn komt is het de bedoeling dat ze blijft ontspannen en de pijnstiller straks niet meer nodig is.


Ik hoop dat het gaat werken!

Mooi paard, dushi. Hoe groot is ze?

Dushii_Y
Berichten: 9
Geregistreerd: 01-01-15

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 23:24

dankjewelll, dushii is een hij! haha beetje wijfies naam haha *D hij is 1.65.

Massinka
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 01:29

Hallo draver vrienden,
Ik heb ook een draver, een geweldig paard heet Yardomeadow, jammer dat er mensen zijn die altijd kritiek hebben op een draver,ook bij mij op stal, mensen met koudbloeden haha, ik kan hier zo boos over worden, mijn paard belachelijk maken en zelf geen ervaring hebben of lef hebben, zelf durven ze er niet mee te rijden, te temperamentvol, maar wel commentaar leveren, ervaren jullie dit ook?
Dravers zijn naar mijn mening geweldig veel inzetbaar, oa endurance, gevoelig, leergierig en ja idd temperamentvol, maar daar kies ik juist voor, ik laat mijn paard niet belachelijk maken, kan hier zo boos om worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 08:14

Temperamentvol? Dat mag je mijn liever lui dan moe merrie even komen influisteren :+
Heerlijk om hier al die dravers te zien!

FireAndIce

Berichten: 879
Geregistreerd: 25-10-08
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 10:54

Dushii,knappe Draver hoor! :) +:)+

CarinaR

Berichten: 11953
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 11:17

Massinka schreef:
Hallo draver vrienden,
Ik heb ook een draver, een geweldig paard heet Yardomeadow, jammer dat er mensen zijn die altijd kritiek hebben op een draver,ook bij mij op stal, mensen met koudbloeden haha, ik kan hier zo boos over worden, mijn paard belachelijk maken en zelf geen ervaring hebben of lef hebben, zelf durven ze er niet mee te rijden, te temperamentvol, maar wel commentaar leveren, ervaren jullie dit ook?
Dravers zijn naar mijn mening geweldig veel inzetbaar, oa endurance, gevoelig, leergierig en ja idd temperamentvol, maar daar kies ik juist voor, ik laat mijn paard niet belachelijk maken, kan hier zo boos om worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin



Even gekeken, paardje heeft heel beet gelopen.zeg.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 11:37

Massinka schreef:
Hallo draver vrienden,
Ik heb ook een draver, een geweldig paard heet Yardomeadow, jammer dat er mensen zijn die altijd kritiek hebben op een draver,ook bij mij op stal, mensen met koudbloeden haha, ik kan hier zo boos over worden, mijn paard belachelijk maken en zelf geen ervaring hebben of lef hebben, zelf durven ze er niet mee te rijden, te temperamentvol, maar wel commentaar leveren, ervaren jullie dit ook?
Dravers zijn naar mijn mening geweldig veel inzetbaar, oa endurance, gevoelig, leergierig en ja idd temperamentvol, maar daar kies ik juist voor, ik laat mijn paard niet belachelijk maken, kan hier zo boos om worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin

Mijn paard stond in eerste instantie op een stal waar bijna alleen maar mensen stonden met dure dressuurpaarden. Ik werd voor gek uit gemaakt, samen met de Fjord en de kruising Fjord. Mensen zijn er wel deels op terug gekomen toen ze wat meer van mijn paard zagen. Haar karakter is ideaal en daar waren een hoop mensen jaloers op, die konden hun 10 jarige paard niet normaal mee naar buiten krijgen et cetera terwijl mijn 3-jarige in verhouding haast niet van slag te krijgen is. Heb toen zelfs een heel mooi compliment gehad van iemand die jaren paarden heeft gefokt voor internationale sport: hij vond mijn paard heel mooi en prees het karakter van Dravers. Wat het meest frappant was, was dat er daar een paard stond met een hoop Draver bloed die hoog presteerde in het springen. Maar daar werd dat dus van stil gehouden, over het ras werd gewoon niets gezegd, vond dat echt bizar. Een Draver geeft geen aanzien, dus houden we dat stil >;) ?

Nu heb ik mijn paard bij mijn schoonouders aan huis staan, dus geen gezeik meer. Toch hoor ik van veeartsen, de hoefsmid en anderen die langs komen dat ze haar echt allemaal mooi vinden. En niet mooi 'voor een Draver' maar gewoon mooi. Is ze ook <3

Ik zou me er niet teveel van aantrekken. Op mijn oude stal heb ik altijd vol trots verkondigd dat ze een Draver is, wat kan mij het schelen. Voor mij is ze perfect en doet het ras er niet toe. En als mensen gillen dat je daar nooit hoog dressuur mee kan rijden dan kaats ik terug dat een KWPN'er daar ook geen garantie toe geeft.

Ik zie trouwens mooie paarden langskomen zeg! <3

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 11:55


Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 12:35

Ja klopt, daarom begrijp ik ook niet wat er zo spannend aan was om het geheim te houden!

Onder andere dit soort paarden zorgen ervoor da mijn vriend echt héél graag mijn merrie wil laten dekken door een mooie springhengst :)

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:48

Massinka schreef:
Hallo draver vrienden,
Ik heb ook een draver, een geweldig paard heet Yardomeadow, jammer dat er mensen zijn die altijd kritiek hebben op een draver,ook bij mij op stal, mensen met koudbloeden haha, ik kan hier zo boos over worden, mijn paard belachelijk maken en zelf geen ervaring hebben of lef hebben, zelf durven ze er niet mee te rijden, te temperamentvol, maar wel commentaar leveren, ervaren jullie dit ook?
Dravers zijn naar mijn mening geweldig veel inzetbaar, oa endurance, gevoelig, leergierig en ja idd temperamentvol, maar daar kies ik juist voor, ik laat mijn paard niet belachelijk maken, kan hier zo boos om worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin


*Stille meelezer ontwaakt* :Y)
Gezien de afstamming is jouw Yardo vast een vrolijke clown, gok ik. Ik heb zijn zus en moeder gekend, moeders is nu bijna 28, heeft zo'n 10 veulens gehad en gedraagt zich nog steeds als een jong paard. De moederlijn heeft wel karakter

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:50

Massinka schreef:
Hallo draver vrienden,
Ik heb ook een draver, een geweldig paard heet Yardomeadow, jammer dat er mensen zijn die altijd kritiek hebben op een draver,ook bij mij op stal, mensen met koudbloeden haha, ik kan hier zo boos over worden, mijn paard belachelijk maken en zelf geen ervaring hebben of lef hebben, zelf durven ze er niet mee te rijden, te temperamentvol, maar wel commentaar leveren, ervaren jullie dit ook?
Dravers zijn naar mijn mening geweldig veel inzetbaar, oa endurance, gevoelig, leergierig en ja idd temperamentvol, maar daar kies ik juist voor, ik laat mijn paard niet belachelijk maken, kan hier zo boos om worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin


He leuk. Die heb ik ook nog wel eens op de foto gezet. Yardo stond op de stal waar ik kom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:50

Sneeeeuw! Er ligt hier een mooi laagje en ik vind het niet eens erg :) Freya is afgelopen woensdag behandeld door de osteopaat, dus we mogen vandaag nog niet rijden met de sneeuw helaas, maar we hebben wel even gewandeld!

Afbeelding

En een sneeuwselfie :D

Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:52

Leuke foto's!

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:13

Hoe heet die site waar op staat wat je paard allemaal heeft gewonnen?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:21


Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:41

Toch ook mijn knapperd even showen, vandaag in de sneeuw:

Afbeelding

Afbeelding

En hij is ook nog eens heel lief:

Afbeelding

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:47

Super foto's, heerlijk die witte landschappen en frisse paarden :) Wat heeft ie een knap koppie op de eerste foto Flew!

Wij hadden ook sneeuw :)
Afbeelding
Helaas geen intelligente foto's van de mijne..
Afbeelding
Maar wel een knappe van Mo :)
Afbeelding

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:54

Leuke foto's weer hier! Ik kon vanmorgen niet eens naar stal, omdat het hele OV ontregeld was door de ijzel. Ben vanmiddag geweest. Ondanks dat ie na dinsdag niet meer echt gewerkt had was meneer super braaf. In een natte bak gelongeerd eventjes en gereden. Niks geen frisheid of druk...Nuchter beestje heb ik toch :)

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 00:35

Leuke foto's komen er voorbij!

Wij zijn net ff bij onze paardjes geweest, even geborsteld, maar regen, sneeuw of ijzel die van mij moet altijd ff rollen!! Waardoor hij nu een modder monster is, en de modder er cm's dik op zit!! Dus w geborsteld maar niet te veel... Want hey heeft weinig nut

Massinka
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:47

Bonte schreef:
Massinka schreef:
Hallo draver vrienden,
Ik heb ook een draver, een geweldig paard heet Yardomeadow, jammer dat er mensen zijn die altijd kritiek hebben op een draver,ook bij mij op stal, mensen met koudbloeden haha, ik kan hier zo boos over worden, mijn paard belachelijk maken en zelf geen ervaring hebben of lef hebben, zelf durven ze er niet mee te rijden, te temperamentvol, maar wel commentaar leveren, ervaren jullie dit ook?
Dravers zijn naar mijn mening geweldig veel inzetbaar, oa endurance, gevoelig, leergierig en ja idd temperamentvol, maar daar kies ik juist voor, ik laat mijn paard niet belachelijk maken, kan hier zo boos om worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin


He leuk. Die heb ik ook nog wel eens op de foto gezet. Yardo stond op de stal waar ik kom.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]



Hé Bonte,

Wat leuk en prachtige foto's van Yardo, zou ze graag bij je willen bestellen

JANNEKEx

Berichten: 811
Geregistreerd: 11-03-06
Woonplaats: Bellingwolde

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:57

Wie heeft er nog meer een nakomeling van draverhengst Paparazzy ?

Ik ben aan het uitpuizen naar de familie van m'n paard Victor B en naar zijn fokkers.
Ik heb ook op de website gekeken van de stamboek, maar kom helaas niet verder ermee.

JANNEKEx

Berichten: 811
Geregistreerd: 11-03-06
Woonplaats: Bellingwolde

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:06

De fokkers zijn E.M.J. Bakker-Mensink, komt dit iemand bekend voor ? :)

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:12

Massinka schreef:
Hé Bonte,

Wat leuk en prachtige foto's van Yardo, zou ze graag bij je willen bestellen


Dan moet ik ze weer gaan opzoeken. Ik heb er nog meer. Stuur maar even een mail naar info@mbfotos.nl en dan zal ik je de andere laten zien. Op mijn site kan je de prijzen en formaten vinden. http://www.MBFotos.nl ;)