Meneer Anton M dressuur Z vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Even iets anders: Als iemand van jullie vandaag naar Horse event gaat, ik sta vandaag in de stand van Brooke Hospital.......geld inzamelen voor gratis medische zorg voor werkdieren: de paarden, ezels en muildieren in de wereld die keihard werken. Kom even zwaaien.
Je hebt luxe paarden zoals onze verwende paarden en echte werkpaarden in Egypte, India, etc.. Ze verdienen allemaal onze zorg.
Meneer Anton M dressuur Z vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Volgens mij zie ik nu net een vriendje van Madness op de baan in Mons
"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima" -þórarinn Eymundsson Smiley-legenda in profiel We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.
Volgens mij zie ik nu net een vriendje van Madness op de baan in Mons
Inderdaad Ragneboneman heeft net gelopen in de Derby op Mons. En straks om 17u loopt de grote baas: Echo Oldeson. Madness heeft even wat rustiger werk ingepland gekregen en chillt op de wei, even op laden voor later in de maand...........
Ragnbonemen leek helaas net wat snelheid te missen op het laatst. Hij lag mooi in de koers!
"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima" -þórarinn Eymundsson Smiley-legenda in profiel We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.
Madness komt maandag 2 oktober a.s. aan de start in Joure! samen met Yanick Mollema
Koers 6, startnummer 3, 16.00 u
Dus als je in Joure in de buurt bent..................
Hier de link naar programma boekje.....kijk september, en klik op joure
Madness zijn speelmaatje Ravel is ook mee en loopt in, koers 2