Het is dat de trainers het tegenhouden anders zou madness met roze glitter hoeven lopen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:@pien2010
Helemaal eens hoor. Wij, de trainer en eigenaren, vinden dat het welzijn en gezondheid van Madness boven alles gaat.
De trainer waakt als een havik over Madness. Hij heeft ook de laatste stem Als hij denkt dat Madness op een wedstrijddag uit de wei komt en niet helemaal fit oogt, dan blijft Madness thuis.
En we houden alle drukte weg bij Madness. Hij chillt lekker in de wei.
En daar houd ik als super Penny van.
En ik vind het leuk om jullie online mee te laten genieten van ons avontuur met Madness.
Ibbel schreef:trotr schreef:De bal rolt dus en eigenlijk zou dit het moment moeten zijn om bijvoorbeeld een 8-delige YouTube reportage over Madness en zijn entourage te maken. Dit zou een prachtig moment zijn om door te pakken, maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Dat laatste gegeven maakt het extra bijzonder dat er zelfs zonder financiële investeringen al zoveel is bereikt.
Zou er niemand op bokt zijn die dit voor een mooi prijsje zou kunnen en willen maken? Er zitten hier zoveel communicatie- en mediastudenten naar mijn gevoel, dat er toch iemand te vinden zou moeten zijn?
Niemand van de duizenden meelezers die iemand kent?
ruitje schreef:Wat zou dat tof zijn, een Madness docu! De fokker van Madness kan daar vast ook wat in betekenen, hij heeft ook hele gave dingen gemaakt met Trotr!
Pien bedankt voor je 'vernoeming' haha, ik vind het super leuk dat dit topic er is omdat mensen zo een ander beeld krijgen van de sport. Voor mij ook super boeiend want de trainer van Madness doet dingen ook weer anders dan wij doen.
Janouk, je hebt ook felroze tuigen enzo he, vinden ze vast enig
ruitje schreef:Wat zou dat tof zijn, een Madness docu! De fokker van Madness kan daar vast ook wat in betekenen, hij heeft ook hele gave dingen gemaakt met Trotr!
Pien bedankt voor je 'vernoeming' haha, ik vind het super leuk dat dit topic er is omdat mensen zo een ander beeld krijgen van de sport. Voor mij ook super boeiend want de trainer van Madness doet dingen ook weer anders dan wij doen.
Janouk, je hebt ook felroze tuigen enzo he, vinden ze vast enig
Ibbel schreef:Ik denk dat je zoiets echt heel leerzaam kunt maken
Een aflevering over het stalmanagement, één over een typische trainingsdag (met meer paarden dan alleen Madness ongetwijfeld), één over een typische wedstrijddag, één over 'the day after', ééntje die een pikeur een dag volgt (die gaat dan natuurlijk ook niet alleen over Madness). Misschien nog eentje over een veilingdag? - oh, jee, je komt idd zó aan een stuk of wat afleveringen
janouk schreef:Ik kan jullie geen ochtend alleen laten.... Roze tuig, roze glitter gespen, jullie draven door